Wednesday, November 17, 2010

AFUT !! RAJA PUTAR ALAM…..kah..kah..kah…


Sapa tak kenal dengan “Afut” atau Adik kepada orang kuat Dato’ Sri Najib hari ini iaitu Dato’ Shahlan Nasition Ismail…ia itu Saifuddin Nasition atau “AFUT” !!!

…..Kah..kah..kah….

Abang… orang kuat UMNO serta orang kepercayaan Dato’ Sri Najib bertakta di Putra Jaya….Si adik pula orang kuat al-Juburi…beraja dimata ..bersultan di hati…

Yang “BAHLOL” rakyat marhaen yang tertipu dengan agen2 politik ala “BARUA”….!!!

Inilah Politik 3 kuda “sapu” keliling,politik sorong makan tarik makan……sapa pun yang memerintah.. mereka tetap hidup makmur dan berkuasa rakyat tetap menjadi kuda tunggangan politik adik beradik mereka….

Kah..kah..kah….
Sebenarnya kedua-dua beradik ini pernah bertuankan Dato’ Sri Anwar….si Abang pernah menjadi tenaga pengajar Yayasan Anda dimana Anwar mudirnya…

Manakala si adik pula menjadi penyerang Gol Politik Al-juburi untuk menawan Putra Jaya…Si Abang setia menunggu kehadiran majikan mereka…..jika si adik berjaya menawan Putra Jaya…

Rakyat tetap terperdaya dengan agenda sorong makan tarik makan mereka…

Kah..kah…kah…..

“……………Saya sifatkan Saifuddin seorang yang 'putar alam' hingga sanggup memutarbelitkan fakta demi menutup kelemahan Anwar dan Azmin. Ia memperlihatkan sikap Saifuddin yang sanggup berbuat apa sahaja demi kepentingan politik peribadi tanpa mengira maruah, moral atau prinsip……."Anuar Shaari..

Selain daripada itu apa yang GMC terdegar berita….”putaq alam” ini lah juga satu-satunya pemimpin Melayu yang bangga melihat bangsanya dipukul oleh bangsa asing didepan matanya sendiri….sewaktu menjadi YB Lunas…..dan “putaq alam” ini juga lah pemimpin melayu Islam yang sanggup menjamah laksa buatan cina kapiaq harbi di kaki lima tanpa peduli haram dan halanya….

Allhuakbar…betapa jijiknya nafsu mereka…..

Dan “putaq alam” ini jugalah kononnya pemegang amanah tabung tok kenali di Kelantan…dan “putaq alam” ini jugalah orang yang mengugut ketua Cabang PKR Padang serai yang banyak membantunya….

Dan “putaq alam” ini jugalah yang kononnya penganut Islam tulin lagi asli…dan “putaq alam” ini juga lah yang tidak membawa apa2 perubahan pada rakyat Lunas sewaktu menjadi Wakil Rakyat kawasan tersebut….dan “putaq alam” ini jugalah yang lupa siapa Dato’ sahlan yang bertuankan Dato’ Sri Najib hari ini untuk membela nasib orang melayu….??

Dan akhir sekali “putaq alam” ini jugalah yang banyak dibiayai oleh tauke babi/judi di Lunas sewaktu “putaq alam” ini bertanding dalam pilihan raya umum di Lunas….”Ah Liang” tidak asing lagi pada “putar alam” ini... di bumi Lunas…

SIAPA cina atau Ah liang pada “putaq alam” ini yang dimasudkan oleh Anuar Shaari???..hanya “putaq alam” ini saja yang lebih mengenali siapa dirinya yang sebenar hari ini berbanding Zaid Ibrahim…..

Rakyat Lunas....atau Mantan Ketua Cabang PKR Padang serai yang telah pun meninggal perjuangan putaq belit ini mungkin lebih mengenali siapa Afut @ Saifuin Nasition atau "putar alam" yang di maksudkan oleh Sdr Anwar shaari tersebut....

Kah..kah..kah.....

…….memutarbelitkan fakta sebenar sekali gus sebagai salah satu usaha "putaq alam" ini menjaga kepentingan Anwar dan Azmin……[sini]

Komentar :

ada 3 comments ke “AFUT !! RAJA PUTAR ALAM…..kah..kah..kah…”
Anonymous said...
pada hari 

salam aidiladha GMC, mari kita korban kaki auta ini.

Melayu Lunas said...
pada hari 

bukan dia sahaja yg putaq alam.Dlam umno pun ramai putaq alam.Hangpa semua serupa.Bujok lalu melintang patah.UMNO/PAS/PKR serupa tarbus belaka.UMNO gila projek.PAS kutip derma.PKR cermah gila-gila.

Anonymous said...
pada hari 

TUNGGU SAT..KITA ULAS PUTAQ ALAM INI DULU KEMUDIAN KITA MASUK PART PUTAQ ALAM PEMIMPIN UMNO PADANG SERAI PULA...YG KONONNYA MENDAPAT RESTU UMNO KEDAH AGAR DIA BERTANDING DALAM PRU13 NANTI.
SAPA YANG BAGI RESTU KITA PUN TAK TAHU YG JELAS BUDAK SINAR SUDAH MULA BERCANANG DAN BERGENDANG KONONNYA HALIM CALTEX DAH DICALONKAN KE PRU13.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.