Saturday, November 13, 2010

MB KEDAH BECERAI…..kah..kah..kah….


Awat Ostat..? tak kan sampai becerai ?…apakah isu 48 tin ikan sarden sampai nak becerai berai…apakah kerana wartawan tulih apa yang Ostat tak buat maka Ostat nak becerai dengan wartawan…!!!

“Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak tidak membenarkan media arus perdana milik Umno membuat liputan sidang Dewan Undangan Negeri (Dun) kali ini”

Becerai pula….Ostat dengan wartawan!!!,

Setahu GMC sebelum Ostat buat kenyataan ini pun wartawan sudah tak ikut dalam majlis bagi Gran tanah di Kulim…yang ada pun mungkin GMC saja dok ambik gambar Ostat !!…..

Kah..kah..kah…
Depa tu Ostat..!! wartawan2 bagi pihak kerajaan YB Suraya ,wartawan anak buah Ostat juga..mungkin maklumat Ostat tak turun kawasan, depa dapat dari YB suraya…mungkin juga depa dapat maklumat dari pihak PAS sendiri macam maklumat…Ostat minta balik sarden yang sudah diberi pada mangsa banjir…macam juga maklumat yang terdapat dalam buku Dosa Azizan.Maklumat tu Cuma orang PAS saja yang ada ,tapi depa tak tulih...! cuma depa pi jaja sana sini saja…kisah2 ostat.

Kah..kah..kah…

Bangkai Gajah Ostat..!! mana boleh ditutup dengan nyiru…

Kah..kah..kah…

“Saya menyeru agar pendokong dan penyokong PAS dan Pakatan Rakyat memboikot semua media arus perdana milik Umno agar ia menjadi suatu pengajaran kepada mereka supaya bertindak adil dan saksama kepada rakyat,” Nuridah Mohd Salleh.sini

Komentar :

ada 2 comments ke “MB KEDAH BECERAI…..kah..kah..kah….”
Wanredone said...
pada hari 

ingat tadi bercerai ngan bini...... kalau bercerai ngan bini(mana-mana satu) saya sedia kompem reserve seorang...... bolehlah untuk teman musim banjir ini, kah...kahkkkkkaaaahhhhhhhhh....

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah..kah..kah........tapi masih ada EXCO PAS yang sedang menjanda hari ni..kalau2 sudi!!masuk lah meminang kalau sudi.GMC hanya buat promosi....kah..KaHHHHHHHHHH !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.