Friday, November 12, 2010

SULTAN SELANGOR TERKEJUT !!!!.....


Baginda terkejut dan dukacita apabila dimaklum bahawa kos perbelanjaan untuk Majlis Sambutan Ulang Tahun ini amat tinggi, ianya merupakan satu pembaziran dan tidak berfaedah….

Baginda juga telah dimaklumkan bahawa Y.A.B. Dato' Menteri Besar Selangor merangkap Pengerusi Yayasan Selangor sendiri tidak dimaklumkan mengenai perkara ini dan kos yang terlibat.

Akhir sekali Baginda menasihatkan Yayasan Selangor untuk lebih prihatin dalam menguruskan kewangannya dan memberikan fokus ke atas amanah yang dipertanggungjawabkan ke atas penubuhannya.sini

Komentar :

ada 4 comments ke “SULTAN SELANGOR TERKEJUT !!!!.....”
Anonymous said...
pada hari 

Kah..kah .. betul ke MB Selangor tak tau... atau buat2 tak tau takut kena balun.... Pelik, mana ada satu2 event yang melibatkan perbelanjaan yang begitu besar, MB tak tahu.... Takan tak dak buat meeting kot.. Ni DAH jadi sekoq lagi "MB tak tau". Kat Kedah dah lama dah. Lahir kat selangor pulak...

Anonymous said...
pada hari 

MB selangor ikut rentak MB Kedah Darul Belanda...kah..kah..kah...

Unknown said...
pada hari 

Mana boleh tak tau. Mustahil perayaan sebesar itu tidak mengambil kira tentang budgetnya. Seorang lagi MB yg suka menipu rakyat. Sama tarafnya Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang. Sorang Melayu dan sorang Cina eloklah tu.

Anonymous said...
pada hari 

JANGAN LUPA DI KEDAH DARUL BELANDA JUGA ADA MB YANG BIJAK BERDUSTA DENGAN HUKUM ALLAH SWT !! BUKAN SEKADAR BERBOHONG DENGAN RAKYAT JELATA...KAH..KAH..KAH..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.