Sunday, November 14, 2010

NIK AZIZ VS MOHD NOR DERIS......kah..kah...kah...


"MU...TUNGGU MAPOH" !!!...

Kah..kah..kah,


“…..Selagi mu pakat dengan DAP..sekiranya PRU13 ini..DAP menang 2/3 menjajah Malaysia semula..anak bangsa mu akan jadi Anjing-anjing suruhan kepada kafir laknatullah DAP….. !!


Allahuakbar !!!

Moga-moga Allah swt jauhi dakyah jahat PAS menipu bangsa hari ini…


amin.


…..Saya tidak menghormati langsung orang yang berjuang diatas….PAS ini bila dia berkongsi dengan DAP dan PKR bagi saya ia adalah ahzab Malaysia yang cuba nak mengulingkan kerajaan Islam Malaysia di bawah pimpinan UMNO dengan sebab itu mereka ini dikira sebagai “MUSUH” Negara !

Sebagai musuh umat Islam di Malaysia mereka cuba bertopengkan Islam dan berkubukan DEMOKRASI,biasanya orang yang bertopeng ini ingin merompak kuasa politik umat islam di Malaysia. Oleh sebab itu kedatangan mereka..disini dengan tujuan untuk mempengaruhi pengundi-pengundi disini.

Saya kira sebagai satu senjata musuh yang diperalat oleh Syaitan se DUNIA terutamanya syaitan-syatan dan Iblis kawan Nik Aziz.


Dan Nik Aziz sendiri seolah-olahnya apa bila dia datang itu tidak dengan rupanya yang asal..tidak dengan wajanya dan bodynya yang sebenar dia datang itu seolah-olah bagai orang yang dirasuk hantu,dirasuk jin.

Sebagai mana berapa ramai orang yang dirasuk jin walaupun seminggu dia tak makan maka dia masih bertenaga…jadi seolah-olah dia kelmarin orang yang dirasuk hantu syaitan.

Apa bila dia hulur tangannya saya Nampak tangannya macam tangan Syaitan dengan khasaf saya…tangan dia itu macam tangan syaitan hulur pada saya…

Jadi saya tidak sambut salam dia..saya tidak mahu sambut tangan syaitan..!! sehingga saya kata “ana tidak akan bersalam dengan anta hari ini..” selagi anta berkawan dengan DAP,selagi anta menjadi ahzab Malaysia selama itulah saya tidak akan akan bersama-sama dengan orang yang sejahat itu...

Lalu Nik Aziz pun menjawab..

……aku akan selesai dengan kamu….aku akan selesai…dia menguna aku mu dulu…


Sebab mu kafir dengan ayat wak taqsimu …….mu juga kafir dengan ayat inamal mukminu…dan banyak ayat quran kamu tidak guna..mu sudah kafir dengan ayat quran…

Quran juga menyatakan sekiranya kamu bertembung,sekiranya kamu berkelahi..sekiranya kamu tidak sependapat..hendaklah kamu rujuk pada al-quran…rujuk pada hadith..

Tapi kamu tidak !!! kamu apabila kita berkelahi sesame orang islam kamu kembali kepada PKR..kamu kembali rujuk pada DAP sebagai satu perpaduan..

Hingga Haji Hadi sendiri mahu pada kerajaan perpaduan…tapi Nik Aziz tidak mahu pada perpaduan..

Jadi seolah-olah ini manusia yang cuba tidak mahu ikut perintah Allah swt…lepas itu datanglah Nik Amal…pengiring Nik AZIZ..


“…..Selagi mu pakat dengan DAP..sekiranya PRU13 ini..DAP menang 2/3 menjajah Malaysia semula..anak bangsa kamu akan jadi Anjing-anjing suruhan kepada kafir laknatullah DAP….. !!

SELAGI PAS BEKAWAN DGN DAP..
http://www.youtube.com/watch?v=XcV7wfx96Zs&feature=related

TUNGGU MAPOH..!!…
http://www.youtube.com/watch?v=z2ca5CXFe8g&feature=player_embedded

PENJELASAN MOHD NOR DERIS…
http://www.youtube.com/watch?v=CuRZPUktKx0&NR=1

Komentar :

ada 4 comments ke “NIK AZIZ VS MOHD NOR DERIS......kah..kah...kah...”
Anonymous said...
pada hari 

MANTOOOP PUKULAN MOHD NOR PADA NIK AZIZ.HJ NIK AZIZ BAHLOL DAN MUNAFIK TU MUNGKIN MENANGIS DIKAKI D.S NAJIB

Anonymous said...
pada hari 

Tapi apa pun puak2 kapiaq harbi ini masih berbangga kononnya ulama terompah ini adalah..seperti berikut:

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat juga antara yang tersenarai dalam 500 individu Paling Berpengaruh 2010. Menurut buku itu, Nik Aziz disifatkan sebagai pemimpin yang sudah memerintah Kelantan 20 tahun yang mempunyai sokongan ahli PAS hampir 1 juta ahli. "Nik Aziz telah memerintah negeri Kelantan kira-kira 20 tahun dan beliau memegang kuasa yang sangat penting dalam tempoh berkenaan di mana sokongan ahli PAS hampir satu juta ahli"

Tapi apalah gunanya jika...jumlah ahlinya yang ramai.... tetapi tidak berguna, tidak bererti dan tidak menakutkan musuh. Mereka ibarat buih di laut.

” Sahabat bertanya lagi, “Mengapa seramai itu tetapi seperti buih di laut?”

Jawab Rasulullah, “Karena ada dua penyakit yaitu mereka ditimpa penyakit Al Wahan.” Sahabat bertanya lagi,

“Apakah itu Al Wahan?” Rasulullah bersabda, “Cinta dunia dan takut mati !!

Contohnya Anwar hari ini...hebatkah Islam jika memiliki pemimpin seperti Anwar dan Nik aziz hari ini???

Kah..kah.kah...

Lu Pk lah sendiri..

Anonymous said...
pada hari 

Tua-tua saja nak buat apa kalau banyak menyesatkan dan membunuh hak-hak genarasi akan datang.
Harta dunia adalah daki dunia aja.

Anonymous said...
pada hari 

hanya akal yang beriman saja boleh menyelesaikan pekara seperti ini.bukan Allah tetapi syaitan telah merestui permohonan n.aziz untuk berkerjasama dengan syitan bagi meruntuhkan kedamaian yang kita kecapi.luangkan masa dan fikirlah dalam-dalam.tepok dada tanya selera.bukan tak nampak lagi kut?.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.