Saturday, November 13, 2010

PKR ada ahli seramai 400,000 orang?.....kah...kah....kah....


Jangan tergejut memang benar PKR ada ahli sejumlah itu..apa yang GMC dapat tahu PKR belum lagi menolak ahli-ahli yang keluar Parti, yang lari dan yang dah tak ingin lagi berdemontrasi..ahli yang menjual Parti…

Contohnya di PKR Padang Serai saja masih bersepah2 nama nama mereka yang telah di Pecat,yang digugur kerana tidak cukup bulan,dan termasuk yang sudah menerima habuan sebanyak RM85 ribu tunai ..nama mereka masih kekal menjadi Ahli PKR lagi…siap..!!! boleh mengundi dan kira undi sekali dalam pemilihan baru-baru ini…!!!

Itu belum ambil kira lagi kanak2 bawah umur yang turut serta mengundi dalam pemilihan baru-baru ini di Cabang Padang Serai..….

Kah..kah..kah…..

PAS dan PKR ibrarat lagu dan irama…pincanglah PAS tanpa DAP dan pincanglah DAP tanpa PAS.

Hari ini PAS usah menunding jari pada PKR maupun DAP .!!
Sebab tanpa PKR dan DAP maka songsanglah PAS hari ini lebih songsang dan sesat dari dulu…

Jika dulu undi kapiaq hukumnya haram dan kapiaq…kini undi kapiaq harbi [DAP] PAS mampu mengutib pahala..ditambah lagi hubungan PAS dan DAP mengikut “SUNAH” nabi…

Kah..kah..kah….

Walaupun ahli dan penyokong PKR bertali arus meninggalkan perjuangan “lendiaq” Anwar tetapi jumlah ahli2 PKR jumlahnya tetap sebanyak itu juga.

Manakala bagi PAS pula walaupun kemungkaran demi kemungkaran yang mereka lakukan dan didedah oleh penyokong sendiri tapi PAS masih juga sebuah Parti perjuangan yang mengikut sunah “nabi melayu “ yang “SESAT” setaraf pengikut Ayah Pin.!!

Hari ini PAS,PKR dan DAP sudah bertemu buku dengan ruas diantara mereka dan saling tipu menipu,saling beragenda sulit akhirnya teburai juga agenda “SULIT” PAS yang kononnya setia bersama sekutu mereka…dan terus bermimpi nak tawan Putra Jaya…

Pada pemimpin2 PAS cermin2lah muka…

Spesis apakah politik anda hari ini..?

PAS tidak lebih dari sebuah parti Politik “JALANG” yang menawarkan perkhidmatan untuk memuaskan nafsu serakah PKR dan DAP untuk menipu umat islam saja !!

Kah..kah..kah...baca

Komentar :

ada 0 comments ke “PKR ada ahli seramai 400,000 orang?.....kah...kah....kah....”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.