Friday, November 5, 2010

BALA DARI ALLAH SWT…..!!


“Allah menghilangkan rasa kemanisan dan kelazatan dua nikmat tersebut daripadanya sehingga dia mula meninggalkan Islam sedikit demi sedikit lalu terjebak kepada gejala meninggalkan agama dan murtad. Inilah bala besar yang sedang menimpa umat Islam sekarang”NAUZUBILLAHIMINZALI..


“….PAS tidak berhasrat menyekat aktiviti HARAM selama sebulan Ramadhan ini, memandangkan pelanggan premis berkenaan lebih banyak membabitkan bukan Islam…..” Pemimpin Ber Daki kan Islam.

“Kita tak boleh sekat aktiviti Haram yang beroperasi, kenalah hormati rakan bangsa lain….”

“….. Alasan: Kemenangan PAS adalah datangnya dari mereka yang bukan Islam penentu kemengan PAS di Kedah…..”

“…Sebelum ini PAS berjanji akan melaksana Islam di Segenab bidang…akhirnya Pemimpin belidah biawak memutaq belit perjanjian mereka pada Allah swt dan pada seluruh umat Islam di Kedah Darul Belanda….”

GMC mencadangkan satu muhasabah mengenai perbuatan yang menyalahi agama yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Kerajaan yang ber DAKI kan Islam di Kedah Darul Belanda selain melakukan bedah siasat punca tewasnya PAS di GALAS…

Ini juga sebagai satu amaran dan pengiktibaran kepada pemimpin-pemimpin PAS yang mempersendakan Hukum Allah swt…
Terimalah hakikat pemimpin PAS hari ini di Kedah darul Belanda terlalu banyak melakukan kezaliman dan kemungkaran setelah Allah swt memenangkan mereka..selain berbohong.menipu dan memutaq belit hukum dan rakyat jelata.
Banjir di Kedah makin buruk......

ALOR SETAR 4 Nov. - Banjir yang melanda negeri ini tidak menampakkan tanda-tanda akan pulih malah jumlah mangsa yang dipindahkan kini meningkat kepada 28,569 orang berbanding 25,000 semalam.

Keadaan banjir menjadi semakin buruk di daerah Kota Setar apabila air mula melimpah memasuki kawasan bandar dan taman-taman perumahan yang sebelum ini tidak pernah dilanda bencana alam itu.
Jumlah penduduk yang dipindahkan di daerah berkenaan melonjak kepada 8,184 orang berbanding 1,788 semalam.

Jurucakap Bilik Gerakan Majlis Keselamatan Negara (MKN) berkata, sebanyak 105 pusat penempatan mangsa banjir dibuka dengan Kubang Pasu sebanyak 46 pusat, Padang Terap (35), Kota Setar (15), Pokok Sena (lapan) dan Pendang (satu).sini

Komentar :

ada 3 comments ke “BALA DARI ALLAH SWT…..!!”
DetGuaq5 said...
pada hari 

Azizan kata: DAH HANGPA NAK SANGAT AYAQ!
DOK kheyau ayaq...ayaq. HA HA HA....HAZIZAN Oiii

masalodeh said...
pada hari 

dulu masa saya jadi bos kedah bajir tahun 2000 [dianggap paling teruk seluruh kedah]...depa kata Allah turun bala...pasai saya didakwa tak laksana hukum Islam..puak-puak saya rasuah..salah guna kuasa..zalim.....tapi bila saya di kaiskan dengan suara ramai...depa pulak dok di atas..pasai depa kata ..depa akan laksana 100% hkum Islam bila depa dok di situ...tup..tup tahun 2010 [hampir akhir tahun] bah/banjir agak pelik berlaku hanya di bhg utara kedah saja...depa kata..ujian Allah...Allah nak basoh dosa yang saya buat semasa saya jadi bos dulu...jadi dalam bab ni...depa kata..sayalah yang kena usaha bagi bantuan kepada mangs abanjir...bukannya puak yang dok perintah....isle apa ni.....lepas tangan...kalu orang kena susah tu bala tapi kalau kita kena susah...ujian dari allah..baguih sungguh ajaran depa...

Anonymous said...
pada hari 

ITULAH CIRI2 MANUSIA MUNAFIK MUNAFIK MUNAFIKKKKKKKKKKKKK, ATEH....... KOME NAK DENGAQ LAGI KA CAKAP DAN KATA2 DEPA? HANCUQ KANLAH............

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.