Thursday, November 18, 2010

"POKKO" ISME DAN "PERUT" ISME DALAM PAS……kah..kah..kah…


Penyakit yang teramat busuk …. ditambah ulser yang busuk hingga ke usus ini lah penyakit yang hinggap pada pemimpin PAS hari ini….

..kah..kahhhh...Kahhhhh

Hari ini PAS tak perlu berceramah lagi kerana PAS sudah memiliki mubaliq-mubaliq dari DAP yang lebih tinggi ilmu agama dari ulama politik Dajal mereka hari ini….tidak masakan mubaliq2 dari kapiaq harbi jadikan masjid untuk mentarbiyyah puak yang ber DAKI kan ilmu agama..

Masjid pada puak2 sekutu kapiaq harbi PAS hari ini Cuma sekadar menjadi simbolik perjuangan mereka untuk menipu bangsa dan mempersenda hukum Allah ta’ala.

Hari ini masjid sudah menjadi pentas politik untuk kalipah2 mubaliq kapiaq harbi membaruakan pemimpin mereka..[baca]

Kah..kah..kah…..

Disinilah kejayaan PAS memakmurkan masjid dengan ceramah-ceramah politik dajal mereka untuk menipu dan memutaq belit bangsa…

Di masjid jugalah PAS lahirkan cukong2 yang berpenyakit.

‘Pokko’isme dan ‘perut’isme menjadikan Ulama yang kononnya layak memerintah negara. ‘Pokko’ isme merujuk kepada pokko-binatang sesumpah yang bertukar warna berdasarkan warna batang pokok atau daun yang dihinggap.


Hari ini spesis haiwan “pokko” isme dan “ perut” isme ini menguna khidmat kapiaq harbi untuk mentarbiyah ahli2 serta penyokong mereka…kononnya segala kapiaq harbi ini sudah berubah sikap sanggup menyokong perjuangan perutisme mereka asal tidak melaksana hukum islam…

Dari kenyatan dibawah ini terbukti “POKKO” ISME dan “PERUTISME” lahir dikalangan ulama PAS sendiri..yang berperisaikan Masjid..


“….KALAU AKU TAHU PARLIMEN YAN NAK MENANG ! BIAR AKU BERTANDING DUA-DUA SEKALI…!! “ AZIZAN DALAM DOSA.

Kah..kah..kah…

Hari ini sejauh mana kejayaan program mesra masjid yang telah berjaya dilaksana oleh PAS melainkan jika ada pemimpin kapiaq harbi dari DAP berkunjung kesana untuk menyumbang sedikit dana sebagai habuan “PERUTISME” anak bini …dan menyambung nafas politik mereka yang hampir mampus jika tiada bantuan dari suara kapiaq harbi menyokong mereka..

Hari ini sedarkah puak2 Kapiaq Habi PAS bahawa…markas Politik Dajal mereka lebih mesra berbanding Masjid yang ada…padang dan bendang lebih makmur dan mesra dari Rumah Allah ta’ala….akuilah hakikat yang nyata didepan mata kita hari ini….janganlah “BUTA” kan mata dan hati perut kita….

Inilah saja kejayaan politik Dajal PAS yang dipimpin oleh mereka yang berpenyakit. ‘Pokko’isme dan ‘perut’isme menjadikan Ulama yang kononnya layak memerintah negara…hakikatnya spesis haiwan “POKKO” inilah yang merosak perpauan umat islam hari ini…

‘Pokko’ isme dan ‘perut’isme, ditambah ulser dan busuk hingga ke usus ini lah yang berjangkit pada pemimpin PAS hari ini yang kononnya perjuangan mereka bersama kapiaq harbi DAP hari mendaulat hukum allah ta’ala dan menjaga kepentingan umat islam…

PooooRahhh Keahhh Tuih !!

Enough is enough!

..kah..kah…KAHHHHHH


readmore…

Komentar :

ada 0 comments ke “"POKKO" ISME DAN "PERUT" ISME DALAM PAS……kah..kah..kah…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.