Tuesday, November 9, 2010

BEZA ASLI PAS DAN ASLI GALAS.....kah..kah..kah......Sial !!


“PAS tidak berhasrat menyekat aktiviti hiburan selama sebulan ini, memandangkan pelanggan premis berkenaan lebih banyak membabitkan bukan Islam”

“Kita tak boleh sekat mereka beroperasi, kenalah hormati rakan bangsa lain. Cuma kita boleh bagi pandangan dan nasihat, minta kurangkan operasi. Sepanjang Ramadan, mungkin pelanggan Islam tidak jejak ke sana, sekaligus mengurangkan aktiviti hiburan. Berbanding bukan Islam, hiburan tidak terhad pada bulan-bulan tertentu,” EXC0 ular dalam semak PAS DARUL TODI.

Isu yang dibangkitkan Oleh Ulama Politik Dajal di Galas ini jawapan GMC…yang berada sepanjang berkempin di Galas dan bersama-sama dalam majlis meraikan keluarga orang Asli…tiada sebotol arak yang gmc lihat orang asli melanggahnya…jika ada pun GMC rasa.

“….UMNO/BN juga tidak boleh sekat mereka…kenalah hormat rakan bangsa lain…sepanjang berkempen mungkin pengundi islam [orang asli] tidak minum berbanding bukan Islam….Minum minuman keras temasuk tuak dan arak dikalangan orang asli bukan Islam tidak terhad pada waktu-waktu berkempin pilihan raya saja…”- GMC

kah..kah..kah....
“Dewan Undangan Negeri (Dun) Kelantan hari ini diberitahu Umno didakwa menganjur program tidak sihat di penempatan Orang Asal semasa kempen pilihan raya kecil Dun Galas baru-baru ini.

“Kita membawa ustaz untuk mengajar mengenai agama kepada Orang Asal di penempatan mereka. Namun dalam masa yang sama Umno menganjurkan karaoke dan disko”

”Ini menggambarkan di satu ketika kerajaan bimbang gejala sosial begitu parah sekarang, dan dalam masa yang sama menganjur pula program menjurus kepada keruntuhan akhlak,” katanya menjawab soalan tambahan Wan Ahmad Lutfi Wan Sulaiman
(PAS-Kemuning).[sini]

Kah..kah…kah……….kahhhhh kahhh kahhhhh kaHHHHHHHHHHHHH

NAHHHH ORANG ALOQ SETAQ & ORANG KEDAH ! Amik hangpa ! Satu lagi Pusat Hiburan Karaoke dibuka di Bandaraya "Islam" Alor Setar! ... Karaoke yang bernama 'REX ZONE KARAOKE' dikatakan "Karaoke Keluarga" ... Yakah untuk keluarga ??? Mungkin Exco Perumahan Dan Kerajaan Tempatan boleh jawab kot!? ...

Kah..kah..kahSial !!! Sial !! Sial !!!

Adakah menjadi “SIHAT WALA’FIAT” jika “Karaoke Keluarga” diujudkan dalam Negeri di bawah kepimpinan ulama???

Kah..kah….kahhh dasar LIDAH BEWAK !! Sial !!!

Apa bezanya program tidak sihat di penempatan orang asli dengan Program tidak sihat yang diberi kelulusan di Negeri bawah kepimpinan lidah bewak ?

Sebenarnya kepimpinan ulama politik “Belidah Bewak” ini yang menyihatkan budaya “TIDAK” sihat di kalangan umat islam …di sebuah pusat membeli belah di Kulim saja terdapat berpuluh bilik Karaoke yang diluluskan oleh PAS…sihatkah “BUDAYA” ini??

Dan terdapat berpuluh-puluh lagi karaoke lain….yang beroperasi semuanya melibat orang Islam sihatkah dengan karaoke yang haram dan anak haram ini pada pandangan Ulama Politik belidah bewak di Kedah Belanda..terutama pada Exco2 yang meluluskan operasinya???

Berbanding Karaoke di Post orang Asli hanya mengambil masa 3 jam sekadar untuk menghibur anak-anak orang asli sambil mereka menikmati jamuan…selepas jam 12pm mereka bersurai tidak pula seperti yang belaku di negeri Kedah Darul Todi dimana karaokenya hingga lewat pagi…dan tidak pula GMC bertemu dengan jamuan minuman Keras seperti yang di Fitnah oleh ulama politik belidah bewak tersebut…yang jelas..

“… Asli GALAS ber KARAOKE sampai jam 12…Ulama berKaraoke sampai pagi di Kedah Darul Todii”’’

kaHHH KahhhhhhHH…kahh HHHH kaaaHHHHH !!

Cukup ! Pukimak !!


Walaupun ada yang minum todi , mungkin diluar penglihatan GMC itu pun….

“….kita tidak boleh sekat mereka…kenalah hormat rakan bangsa lain…sepanjang berkempen mungkin pengundi islam [orang asli] tidak minum berbanding bukan Islam….Minum minuman keras dikalangan orang asli bukan Islam tidak terhad pada waktu-waktu berkempin pilihan raya saja…”….-GMC

Nak tau Asli Galas lebih baik dari Asli Pas di Kedah Belanda Darul TODI berbanding PAS Darul Budha…misti [BACA] betoi ka PAS bawa ulama ke Kedah Belanda atau bawa Ular-ular dalam Semak menipu bangsa !

Kah…kah..kahHHHHHH


“………PAS Jangan lah terlalu lambat nak buat AMAL MAARUF NAHI MUNGKAR takut akan datang halangan demi halangan.

( DMPKP/DMPNK
)


6) Apakah tindakan untuk membuktikan kesungguhan pihak kerajaan memperkenalkan dasar Islam memandangkan :

a) Gagal mengawal peniaga makanan muslim yang tidak menghormati bulan Ramadan dengan menjual makanan pada siang hari sebelum jam 3 petang.

b) Gagal membuat perubahan untuk menangani masalah social seperti aktiviti pelacuran.pondan,berkhalwat di tempat awam.

c) Gagal mengawal pusat hiburan yang beroperasi hingga lewat pagi.

d) Gagal mengawal pusat perjudian seperti kedai ekor haram,permainan berkomputer yang semakin banyak sekarang.

e) Gagal menangani isu karaoke kampong yang makin berleluasa.

( ASLI PAS KAWASAN KUALA KEDAH )

Kah..kah..kah……

PAS ibarat menyusu bewak di Hutan... BABI dalam pelokkan mampuih tak makan….

Kahh..kahhhhh kah…..


Orang sibuk ber karaoke si Ulama Terompah asyik sibuk menyonglap orang Asli.!!!.....sihatkah budaya ini…??

Kah..kah..kah…..kahhhhhhhhhhhhhh

Sial !! Sial !! Sial !!!

Komentar :

ada 0 comments ke “BEZA ASLI PAS DAN ASLI GALAS.....kah..kah..kah......Sial !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.