Saturday, November 27, 2010

MASIH ADA YANG MAU JADI ANJING....Kahhhh...Kahhhh...kahHHH


Anjing tua...!!!!

Kahhh..KAHHH....Kah...

,"Saudara Anwar Ibrahim, saya ingin memperingatkan sebagai orang tua..."

Saudara Anwar pernah jumpa dengan anjing?

(Ada) Anjing salak,…

…. (saudara) nak salak balik? "

……seandainya kita menyalak kepada anjing,….

"Kita jangan jadi...jadi apa?

… (balas Anjing!)………………………

[Wan Khazim Wan Din]


Kahhh…Kahhhhh…KahhHHHHHH…

Hari ini siapa yang menyalak serupa anjing….berkaitan isu liwat…,konspirasi dan sebagainya….bukan setakat menyalak dalam negeri…Anwar yang terkena “BADI” anjing terus menyalak hingga ke luar negeri tak terhenti2…pekakkah orang tua ini….

Kah..kahhHHH….Kahhhhh

Bukan sekadar Anwar yang menyak seperti anjing…turut menyalak penyokong-penyokong nya sendiri seperti tekena badi anjing hari ini…temasuk yang ingin memperingatkan Anwar yang tekena badi Anjing" …

Kesimpulannya masih ada yang mau menjadi Anjing....

Siapa yang menyalak...[sini].


Kahhh..kahhh..KahHHHHHhhhhhhhhhkaHH


[Read More]

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

aloo! GMC,saya sikit gobra ada, kalu tarak salak apa macam saya taital Sivaji Boss juga ada tarak malukah?.sekarang Melayu power punya dalam itu parti sudah lari,saya terpaksa salak lagi, pasai hati banyak sakit.nasi sudah jadi bubur.lagi-lagi court punya dalam saya banyak kalah AYOO! banyak susah.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.