Thursday, November 18, 2010

OSTAT AZIZAN DAH MOLA SEJUK......kah..kah..kah,,,


Akhirnya temperature Ostat Azizan turun juga ke paras yang boleh di tebiang rapat…kerana Ostat Azizan dah hilang Panas berikut paras banjir di kedah sudah mulai surut dan pulih seperti sedia kala…bab banjir sudah pergi…bab selepas banjir mai pula lagi..

Inilah bab sale after service yang buat Ostat sekali terkancing gigi….tapi jangan lah sampai tunjuk “BARAN” sekali lagi..

Alasan landasan kereta api jangan ostat buat alasan, sampai mangsa banjir tak dapat pampasan ,jika amaran 6 jam awal dari MADA Ostat tak abaikan.. mungkin harta benda dan ramai mangsa banjir dapat diselamatkan…

Itulah buruknya sikap "baran" tabiat syaitan..!! nak tunjuk jantan dengan malapetaka tuhan akhirnya PAS tak dan nak buat persiapan, untuk cari segala bot dan sampan...akhir sekali tunjuk baran dengan wartawan..

Kah..kah..kah…..






Terimalah hakikat …PAS tak buat apa2 persiapan ..amaran MADA PAS ingat satu mainan politik akhir sekali rumah Ostat pun tak dan nak simpan…

Itulah bala dari tuhan…yang selama ini PAS canang nak patuh segala hukum tuhan…
Terimalah hakikat ini lah kada balasan tuhan pada pemimpin yang bijak menipu tuhan..dengan alasan tak dapat nak haram arak dan judi kerana bersimpati dengan DAP..

Akhirnya Ostat Azizan sejuk kembali…Cuma tak benar liputan TV..

Baru ostat ada akai…!!!

Kah..kah..kah…..

Azizan Abdul Razak semalam menarik semula larangan terhadap media cetak arus perdana untuk membuat liputan sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) dan aktiviti kerajaan negeri.
[read more]

Komentar :

ada 0 comments ke “OSTAT AZIZAN DAH MOLA SEJUK......kah..kah..kah,,,”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.