Saturday, November 13, 2010

KAH..KAH..KAH......HARU HARANYA PAKATAN HARAM JADAH !!!


Bertanding pilihan Raya guna nama Islam…lepas bertanding nama bukan Islam….

Kah..kah…kah…..

Biasa…la tu.!!...dalam politik sekutu kapiaq harbi kena pembohong..kalau nak menang pilihan raya kata Ulama terompah !!!!

Kah..kah…kah..

Masa pilihan raya….”wa mau garu..wa mau garu lah”…lepas pilihan raya.. wel !! wel …!! wel ..wel..wel!!”

Begitu juga dengan Parti Murtad.. sewaktu pilihan Raya….

”…kita akan laksana islam disegenap bidang….” Lepas pilihan raya…

“…Pas dan parti-parti dalam pakatan pembangkang pada peringkat ini telah bersetuju untuk tidak membincangkan soal pelaksanaan hukum hudud yang menjadi agenda perjuangan parti itu selama ini”

“Pas dan rakan-rakannya dalam pakatan itu juga tidak akan ‘mengusik’ kerangka Perlembagaan Persekutuan walaupun ada pandangan yang mengatakan ia perlu dipinda sekiranya Pas hendak melaksanakan syariat Islam” Timbalan Pesuruhjaya 3 Pas Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah

“….PAS tidak berhasrat menyekat aktiviti hiburan selama sebulan ini, memandangkan pelanggan premis berkenaan lebih banyak membabitkan bukan Islam.

Kita tak boleh sekat mereka beroperasi, kenalah hormati rakan bangsa lain….” Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan PAS Kedah Darul Todi.

Apa yang belaku pada Angela anak Jabing pun tidak banyak bezanya…

Cuma yang satu murtad dan yang satu lagi kapiaq harbi kerana melangar Hukum dan Fatwa Ulama sendiri….

Gara-gara Angela anak Jabing membuat aduan bersama sayap wanita PKR kepada Jabatan Pelajaran Sarawak dengan mendakwa anaknya berusia 10 tahun dirotan penolong kanan sebuah sekolah di Sarawak kerana membawa nasi goreng berlaukkan sosej babi ke sekolah…

Beginda, yang pernah bertanding pada pilihan raya 1999 dan 2001 atas tiket PKR menggunakan nama Islam juga mengakui bahawa dia bukan lagi beragama Islam.

Kah..kah..kah….

“…..apakah pendirian kepimpinan dan ahli akar umbi PKR dengan status murtad Nor Azman Abdullah? dan apakah pendirian kepimpinan dan ahli PAS dengan murtadnya Nor Azman Abdullah ini, apakah mereka meredha?”…..

Kah..kah…kah…

“Saya akui, saya pernah memeluk Islam sebelum ini. Tetapi pada 1999, saya sudah tukar agama. Sekarang saya bukan Islam,”

“Adakah kamu (Dzulkefly ) (PAS) sokong anak seorang Islam bawa babi ke sekolah?”

Kah..kah..kah…
.[BACA]

Komentar :

ada 0 comments ke “KAH..KAH..KAH......HARU HARANYA PAKATAN HARAM JADAH !!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.