Tuesday, January 15, 2013

UMNO hanya Pak turut !!!...PAS pula buta perut !! Kah..kah..kahhh


Antara Amanat Hadi dan Kianatnya Hadi…Kah..kah..kah..kahhh

Sebenarnya ahlol2 dan bahalol dalam PAS sekutu Hadi Awang ini seolah2 “BUTA” mata dan hati perut mereka !!

Dengan terbitnya buku “Kafirkah Aku” rasa GMC sudah cukup untuk memahami maksud dan tujuan “TUNTUTAN dan DESAKAN” Bekas Exco PAS Kedah dan seluruh ahli-ahli serta penyokong2 yang taksub dengan Amanat Dajal Hadi Awang …agar Hadi Awang menarik balik atau memperjelaskan kepada mereka[penyokong-penyokong] tentang kedudukan mereka “Kafir kah aku” hari ini.

Siapa yang minta penjelasan?ulang baca kenyataan dibawah ini yang dibuat oleh bekas Exco Pemuda PAS Kedah selaku penulis buku “Kafirkah aku”

“KUALA LUMPUR 16 Dis. - Puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas dikesan masih berpegang teguh kepada amanat Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 1981 yang mengkafirkan UMNO sehingga mereka kekal sehingga kini menganggap orang UMNO adalah kafir.[sini]

[C.N al-Afghani]



Bila kita beri penjelasan, tak nak dengar pula," kata Dr Ahmad Samsuri Mokhtar, Setiausaha Politik Presiden PAS Pencipta Amanat Dajal.[sini]...

kah..kah..kah..kahh

la...awat celaru sangat SU ni...??

Fahamkah SU Hadi Awang ini apa yang diperkatakan??.. 

Yang sedang menanti penjelasan Hadi Awang adalah ”Puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas yang dikesan masih berpegang teguh kepada amanat Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 1981” yang mengkafirkan UMNO.. kononnya kafir dan haram berkerjasama dengan orang2 kafir memerintah negeri !!

“Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram” Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos.

Apabila dulu Pas berkata UMNO jadi kafir kerana bekerjasama dengan parti-parti kafir seperti MCA dan MIC. "Sesiapa yang reda dengan kufur maka dia menjadi kufur,"

(Kuliah Hadi Awang di Marang 1983)

Jadi bagaimana kedudukan puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas yang dikesan masih berpegang teguh kepada amanat Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 1981bilamana PAS hari ini bersekedudukan dengan DAP kafir harbi yg terang2 menolak Islam memerintah negeri?

Ini lah pekara pokok yang perlu SU Politik Hadi Awang perjelaskan pada Presidentnya.. bukan memutaq belit fakta dan terus menunding jari bagai Nik Aziz  yg tiba-tiba tersedar dari mimpi pagi tadi  terus membuat kenyataan..” ….bukan Islam guna kalimah Allah- mengarut”..berpusing 360 darjah dari kenyataan asal membenar kalimah Allah diguna pakai oleh agama lain !!!!

Sebenarnya siapa yang minta penjelasan wahai SU ??  

Buta perut betoi le... SU Politik longkang Hadi Awang ni...

UMNO hanya “pak turut”  yang  hanya sekadar  mencari publisiti murahan dicelah2 kecelaruan Puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas yg dikesan masih berpegang teguh kepada amanat President nya hari ini!

Isu ini sebenarnya di bangit dan ditegaskan oleh bekas Exco PAS sendiri, bukannya dari pihak pemimpin2 UMNO maupun ulama2 UMNO maupun  ulama2 Politik PAS yang sudah lama bisu dan tuli !!

Persoalannya mengapa perlu media UMNO untuk menjelaskan pekara ini pada puluhan pengikut sendiri…yang sesat dan celaru adalah pengikut2 PAS bukan pengikut UMNO !!

Ada Faham !! hari ini amanat Hadi.... kata mereka telah mengkianati Puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas yang dikesan masih berpegang teguh kepada amanat Presidennya!

Ini yang perlu diperjelaskan oleh Hadi Awang pada puluhan ribu pengikut PAS... bukannya pada pengikut UMNO?..bahalol..!!

Untuk apa PAS bersusah payah merintih untuk menjelaskan pada UMNO dengan mendesak UMNO agar memberi masa 1jam untuk Hadi perjelaskan amanat dajalnya di TV1 @TV2 dan TV3 dari pemimpin yang pernah mau membakar jambatan UMNO dulu !!

kah..kah..kahhh

UMNO pakturut !!.. PAS buta perut !




Komentar :

ada 3 comments ke “UMNO hanya Pak turut !!!...PAS pula buta perut !! Kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Betoi betoi betoi...
kah kah kah kah kah kah kah

LAMAN NURANI said...
pada hari 

Limau perut 3 serangkai.......

Anonymous said...
pada hari 

....buta perut tak ada akai...itulah PAS !! jawapan pantun untuk Bro.Laman Nurani. kah..kah..kah...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.