Tuesday, January 15, 2013

Lagi bekas penyokong PAS diugut !!!.kah..kah..kah..kah..kahh


”.AKHIRNYA…. beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan.”

“mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka”…….!!

Seorang penulis buku membuat laporan polis hari ini atas dakwaan diugut dan dikasari oleh pihak Lujnah Keselamatan Pas Kedah berikutan bukunya itu dikatakan telah mendedahkan penyelewengan mengenai pungutan derma kepada Tabung Memali.>>>>>>>>>>sini..http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0128&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_47.htm

Itu kisah PAS dan mangsa-mangsa penipuan mereka di Memali..

Terbukti jelas budaya ugut mengugut maki hamun sumpah seranah kafir mengkafir setrusnya menghukum ahli ke neraka itulah budaya Politik PAS dari pemimpin hingga kepada pengikut bawahan..

Terbaru bekas anggota PAS seumur hidup yang menyertai parti itu kira-kira 20 tahun lalu, berkata beliau membuat laporan polis mengenai kejadian itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Baharu hari ini.

Sterusnya…..>>>>>SINI

Komentar :

ada 0 comments ke “ Lagi bekas penyokong PAS diugut !!!.kah..kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.