Tuesday, January 29, 2013

Hoi..UMNO Kedah...!!! dok berebut tak habis2 lagi ka????.. kah..kah..kah..kahhh


Hoi..UMNO Kedah dok berebut tak habis2 lagi ka dari Najib belum ke Gaza sampai Najib dah balik GAZA masih bercakar tak habis2 lagi ka???

Apa lagi tak cukup???

Duit peruntukan untuk rakyat Ka??

Duit poket ke??



Dato' Bashah dan seluruh pemimpin tertinggi UMNO Pusat khususnya Dato' Najib perlu ambil lebih perhatian jangan asyik syok sendiri dengan lapuran dari Negeri yang direka cipta oleh puak2 kroni sendiri...

Dengar cerita terbaru seandai Najib dan pihak UMNO Negeri dibawah kepimpinan Dato' Bashah masih nak mengekalkan calun2 berdasarkan muka2 yang sedia ada terutama di Sungai Petani,Pantai Merdeka Sik ,Baling , Kuala Ketil ,Kulim Bandar Bahru  dengan Spesis Kadir ,dan akhir sekali  Padang Serai  dan Lunas...
Insyaalah Pakatan Rakyat khususnya PAS Kedah mampu menyambut kemenangan mereka lebih awal sebelum PRU13 bermula...ini bukan satu provokasi tetapi satu kenyataan yang benar2 akan dan boleh terjadi dalam PRU13 nanti..

Sebenarnya PAS sudah mula menyenarai pendek  nama calun UMNO yang  dijangka akan bertanding dalam PRU13. di bebarapa bahagian peringkat Parlimen dan DUN  yang mampu memberi kemenangan mudah pada Pakatan rakyat dalam PRU13 nanti...rasa GMC Dato, Bashah dan lain2 pemimpin UMNO negeri terlebih maklum apa yang GMC maksudkan  disini.

GMC rasa  nama-nama calun   BN  yang telah siap disenarai pendek oleh PR setakat ini bukan membantu kemenangan BN tetapi  ia lebih membantu  kemenangan PR sekali lagi di Kedah !

Insyaallah GMC akan dedahkan senarai pendek  nama2 calun UMNO,MIC dan MCA yang "telah" dikenal pasti  oleh PR yang dijangka dapat membantu memberi laluan mudah untuk PR seandainya calun2 ini terpilih untuk bertarung dalam PRU13 nanti. 

Ini janji GMC pada UMNO Kedah...apa2 pun muka2 baru adalah penentu kemenangan BN di Kedah dalam PRU13 !!!

kah..kah...kah..
kah..kah...kah..
kah...kah..kah

Insyaallah..... !! 

Seterusnya apa kata Dato'Bashah tentang UMNO Kedah la.... nei.. 

Komentar :

ada 0 comments ke “Hoi..UMNO Kedah...!!! dok berebut tak habis2 lagi ka????.. kah..kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.