Wednesday, January 23, 2013

Gambar yang boleh jadikan penganut agama PAS meroyan.....kah..kah..kah...kahhh


Kelibat Nasarudin Md Is dan Najib di Gaza boleh buat juak2 PAS bertambah meroyan dan sasau...

kah..kah..kahhhh

Yang Nasharudin tu pula apa masalah dia?

"Dia lupakah yang dia itu Ahli Majlis Syura Ulama – Badan tertinggi dalam perlembagaan dan parti PAS? Kenapa senang-senang hati bersama-sama dengan Presiden dari parti musuh sehingga ke luar negara"?
.
kah..kah..kah....kah...


"Sebagai pemimpin dan ahli Parlimen Pakatan Rakyat, dia jelas telah melanggar prinsip persefahaman terbesar apabila dilihat bekerjasama dan memberi keutamaan kepada pihak musuh...."

kah..kah..kah..kah...kah..kah...

Read more....kah..kah..kah..kah..kah..kahhhhhhhhh

Komentar :

ada 7 comments ke “Gambar yang boleh jadikan penganut agama PAS meroyan.....kah..kah..kah...kahhh”
Anonymous said...
pada hari 


Saudara blogger

mengatakan PAS adalah satu agama bermaksud bahawa ianya adalah satu anutan yang lari dari ajaran agama Islam.

Secara tidak langsung, ianya menjadikan pengikut PAS adalah yang terkeluar dari agama Islam dan dengan lain perkataan mereka adalah murtad.

Menuduh seseorang Islam adalah murtad aka kafir adalah satu tuduhan yang berat di sisi syariah. Juga, menuduh seseorang itu kafir walhal ianya adalah sebaliknya, maka gelaran tersebut kembali kepada mereka yang menuduh.

Aku akan menuntut kenyataan ini di hadapan Allah di Yaumul Mahsyar dan meminta Allah untuk memberikan keadilan.

Semoga engkau akan ditimpa kefakiran di dunia dan ditimpa fitnah atas perbuatan ini.

Amin

Anonymous said...
pada hari 

Usaha Ust. Nasha bagus dalam menyatukan umat Islam..

Anonymous said...
pada hari 

bagaimana pula dengan hadi awang yang pernah mengkafirkan UMNO? tak apa pulak kan?

Anonymous said...
pada hari 

salam. Anon 3.46.moga doa anda dimakbulkan untuk umat2 pas yg terlalu gemar memurtadkan dan mengkafirkan org.Sebenarnya doa saudara sudah dimakbulkan cuma anda tidak sedar apa yang sedang menimpa pada pemimpin dan politik PAS hari ini.wassallam...semoga penganut agama PAS sedar apa yang sedang menimpa pada politik dan pemimpin mereka hari ini.

Anonymous said...
pada hari 

aku anon di 3.46.

aku nak tanya, di mana dan siapa yang memurtadkan ahli UMNO? ADAKAH KAU MERUJUK APA YANG DINAMAKAN SEBAGAI "Amanat Hj Hadi"?

aku nak tanya, di ayat yang manakah yang dikatakan sebagai amanat itu memurtadkan orang UMNO? Tolong baca baik-baik dan jangan membuat nukilan berdasarkan sentimen.

Aku nak tanya: gugur atau tidak syahadat seseorang muslim bila dia mengatakan bahwa Hukum Hudud tidak seseuai pada zaman ini?

Dalam membincangkan iman dan amal, tolong jujur dan sensitif betapa nipisnya iman dalam dada kita.

Tapi, mengatakan bahawa PAS adalah agama baru dan sekaligus penganutnya adalah penganut agama baru, sesungguhnya fitnah ini aku kembalikan kepada Allah SWT diYaumul Mahsyar untuk keadilan.

Demi Allah, Aku akan menuntut penulis blog ini di hadapan Allah SWT dan aku pohon sekali lagi, seandainya penulis blog ini bersalah Ya ALLAH, maka timpakanlah kepada dia kefakiran dari amal dan pahala dunia dan akhirat, ditimpakan ke atasnya fitnah yang menjadi kerisauan hidupnya dan medapat balasan di atas perbuatan dia ini.

Ya ALLLAH, sesungguhnya amalan aku tidak seperti amalan para Nabi, namun cinta kami kepada menegakkan syariah dan perintahMu tidak pernah padam dalam hati kami.

YA ALLAH, berikanlah kepada kami kemenangan dan seandainya bertemu halangan di dalam usaha ini, maka hapuskanlah halangan tersebut dan permudahkanlah urusan kami.

Amin YA Robbal Alamin


tt
Hj. Ghazali Al Imran


Anonymous said...
pada hari 

salam. Tuan Hj al Imran dan terima kasih diatas komen tuan di Blog GMC.Masalah siapa murtad siapa dan siapa kafir siapa GMC rasa tuan boleh rujuk dalam kitab politik PAS yang maha putaq belit sebelum ini.Wassallam!

hassan said...
pada hari 

haji pun jadi bodoh kalau beragama dengan pas..................kalau beragama islam dia tahu fikir yang buruk dan baik.......

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.