Sunday, January 27, 2013

Haramjadah...!! ketoi2 taik dalam PAS muhong lagi....??? kah..kah..kahhh.


"Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh merakamkan ucapan salam serta mendoakan agar pertemuan beliau dengan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang segera menjadi kenyataan pada suatu masa kelak"...sinihttp://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/16342-ismail-haniyeh-doa-ustaz-hadi-solat-bersama-di-masjidil-aqsa

kah..kah..kah...kahhh

Betoi ke ni..atau sekadar berita auta??? yang sengaja haramjadah daily bawa cerita tentang akrabnya pemimpin tertinggi hamas dengan Hadi Awang...lenggok cerita macam pemohong ja...

kah..kah..kah..kahhh



Cerita di bawah ni pula jauh berbeza dengan cerita yang dibawa oleh ketoi2 taik  yang  PAS bawa...

"........Seorang wartawan yang turut serta dalam rombongan Najib ke Gaza memaklumkan , pemimpin-pemimpin tinggi Hamas di Gaza tidak begitu mengenali pemimpin-pemimpin PAS, seperti Mahfuz Omar, Hadi Awang, Mat Sabu malah Nik Aziz sendiri"!!

KAH..KAH..KAH..KAHH

"Tambahnya lagi... Ini satu penghinaan kerana itu sahaja membuktikan PAS tidak mempunyai pengaruh langsung di kalangan pimpinan Hamas di Gaza berlawanan dengan apa yang sering PAS dakwa disini!!


Maka itu, wajarlah PAS mengecam tindakan Hamas menerima kehadiran dan bantuan Najib di Gaza dengan menulis surat kepada pertubuhan tersebut.  PAS perlu bersama-sama dengan Pakatan Rakyat dan komuniti antarabangsa di dunia yang mengiktiraf Hamas sebagai pertubuhan pengganas.


Barulah boleh dikatakan duduk sama rendah dan berdiri sama tinggi..."

Komentar :

ada 0 comments ke “Haramjadah...!! ketoi2 taik dalam PAS muhong lagi....??? kah..kah..kahhh.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.