Friday, January 18, 2013

ISU PAS Syirik !! depa pemimpin. saya ahli..mereka patut panggil saya!kah..kah..kahhh


“Mengapa tak panggil saya…mereka juga kenal saya”..!!!

Selaku pemimpin dan ketua Dewan Ulama sepatutnya PAS memangil saya untuk memberi penjelasan berhubung dakwaan bahawa terdapat ahli PAS yang syirik serta terlibat dengan ajaran syirik…mengapa saya perlu ke Pejabat PAS dan ber jumpa dengan pemimpin tertentu untuk menjelaskan dakwaan tersebut.

“ Saya ahli PAS dan mereka pemimpin..sepatutnya mereka panggil saya untuk menjelas dakwaan tersebut mengapa perlu saya kesana,katanya dengan nada seloroh..sambungnya lagi, setakat untuk menjelaskan isu syirik yang wujud dalam PAS, tak perlu tunggu penjelasan dari saya..guru sekolah rendah yang mengajar ABC pun dah boleh jelas pada mereka.. “

kah..kah..kah..kahh kah..kah..kah..kahh..kah..kah..kah..


Sambungnya lagi “…sebenarnya saya juga menunggu pihak PAS memanggil saya berhubung dakwaan tersebut..hingga hari ini tiada mana-mana pihak dari pemimpin PAS yang hubungi saya”

Kah…kah..kah..kah..kah..kah..kahhh

Betul ke pihak PAS belum lagi memanggil Ust Ismail Mina untuk menjelaskan dakwaan ?
 

Komentar :

ada 4 comments ke “ISU PAS Syirik !! depa pemimpin. saya ahli..mereka patut panggil saya!kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

sape guru-guru sekolah rendah yang sokong PAS...kesiannya..Depa pandang guru sekolah rendah ni tahu ajar ABC je...Asalkan bukan PAS..PKR...lagi teruk DAP (LGE tuntut nak guna kalimah Allah)

Anonymous said...
pada hari 

hidup PAS

Anonymous said...
pada hari 

Mahfus langsung tak ada kelulusan....kah..kah..kah...kira guru ABC tu dah kuat le.

usin said...
pada hari 

maknanya mahfus tu lg cokiya dr cikgu sekolah rendah....hahahaha, presiden yg ckp tu

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.