Tuesday, January 29, 2013

Astaqfirullah Ust Nasha berkhalwat ! berzina ..kah..kah..kah..kahhh


Ust Nasha meliwat sesiapa?

Ust Nasha menyondol mana-mana amoi?

Ust Nasha menoron bini kawan sendiri?

Ust Nasha menderhaka kepada ibubapa dia?

Ust Nasha beri kaunselling kepada bini orang jam 3pagi?

Ust Nasha makan eskrim dalam jamban?

Ust Nasha jual kalimah ALLAH?

Ust Nasha mengkafirkan sesiapa?



Tidak! Tidak! Tidak!


Dosa Ust Nasha kerana bersama dengan YAB PM dalam pertemuan dengan Mufti Masjidil

Haram dan para ulama' di Masjidil Haram bulan Ramadhan lepas!

Dosa Ust Nasha kerana mencabar Karpal Singh dalam isu perlaksanaan hudud!

Dosa Ust Nasha kerana menyuruh Nurul Izzah bertaubat dalam isu Melayu murtad!

Dosa Ust Nasha kerana menolak kepimpinan Anwar dan mahu Hadi menjadi PM!

Dosa Ust Nasha kerana bersama YAB PM dalam lawatan menziarahi saudara seagama di Gaza!

Read More


Sebenarnya apa yang terjadi dan menimpa keatas Ust Nasha dan Ust Hasan Ali hari ini jauh baik dan lebih bermaruah jika mau dibandingkan dengan penghinaan yang pernah menimpa keatas rombongan mangsa-mangsa penipuan PAS di Memali sewaktu berkunjung untuk menemui Nik Aziz di Kelantan dalam usaha untuk menyelesaikan isu penyelewengan tabung Memali.” !

“..kami benar-benar kecewa dan merasa situasi demekian bukan sepatutnya yang menyambut kedatangan kami dari jauh untuk mengadu kepada seorang pemimpin yang kami hormati” keloh mangsa..!!



Dan begitu juga apa yang menimpa pada C.N aL-Afghani  selaku bekas EXCO Pemuda PAS Kedah..dalam satu majlis bersama Allahyarham Ust Fadzil Nor jauh lebih hina dari apa yang menimpa Ust Nasha dan Hasan Ali hari ini kerana apa yang menimpa pada Ust Nasha dan Hasan Ali hari ini mereka masih lagi  mendapat simpati  dan perhatian ramai baik dari dalam maupun dari luar..

Tetapi apa yang menimpa pada 14 orang balu berserta puluhan tangungan yang terpaksa mengharungi hidup terbuang selama 25 hingga kehari ini tidak seekor pun haiwan di kalangan pemimpin2 PAS baik bertaraf ulama maupun pemimpin bawahan termasuk lah Ust Nasha maupun Hasan Ali sendiri tidak pernah mengambil tahu tentang kebajikan balu….!!!....mereka sekadar pemburu memperalatkan balu dan peristiwa yang penuh pembohongan dan tipu muslihat yang teramat jahat...!!!!!!!!

Mereka seoalah meletakkan kepercayaan kepada jembalang yang disangkakan malaikat untuk mengurus hal-hal kebajikan balu-balu dan anak yang masih kecil dalam tanggungan sewaktu  wang kutipan berjuta…akhirnya jembalang2 berpesta…mangsa2 penipuan PAS hidup menderita !!

Selain dari ugutan dan maki hamun umpat cela yang  mangsa diterima seterusnya PAS menghalalkan pula darah mereka ....dan yang lebih dahsyat lagi PAS menghukum mangsa-mangsa setaraf kaum Lut dan Noh yang menjadi penghuni Neraka... jika bersuara !!  

Apakah  tindakkan Pemimpin PAS selama  ini... jauh lebih zalim dari apa yang menimpa Ust Nasha??

“…..mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka…….!!

Begitu juga apa yang telah dilalui oleh Isteri allahyarham Ust Ibrahim Libya sendiri yang di gelar syuhada murahan jauh lebih hina dari apa yang dialami oleh dua bekas pemimpin PAS yang baru tersingkir dari sebuah perjuangan yang penuh putaq belit dan tipu daya...

“…Soleha Hussain mendedahkan bahawa beliau sendiri menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan….”

Apakah dosa balu-balu yang telah mengadai nyawa suami2 mereka demi balasan syurga dari AMANAT CELAKA?

Jangan PAS pura2 tangisi penderitaan dan kezaliman dibumi GAZA..!!! 

Ust Nasha dan  Ust Hasan  Ali wajib bertanggung jawab diatas kezaliman mereka yang lepas  !!!lupakan tangisan dibumi Gaza...tagisan dan keadilan di Memali perlu disegerakan kerana Amanat celaka sudah bermuka dua ..halal berkongsi kuasa dengan kapiaq harbi pula....!!!


Komentar :

ada 2 comments ke “Astaqfirullah Ust Nasha berkhalwat ! berzina ..kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

saudara pun pernah... apa bezanya sekurangnya sidia sedar akan kesilapan nya. saudara macamana...?













































Anonymous said...
pada hari 

Nape diorg ske sgt alih perhatian kt mende len? Dude anon 30 jan, skg nk citer psl pemimpin, phm tak?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.