Thursday, January 24, 2013

KOTA BHARU –Ramai penyokong PAS akan burut telor !! kah..kah..kah..kah…


Selain membawa sepanduk mengecam Guan Eng, penduduk Kampung Padang Enggang itu turut memijak bendera DAP kerana isu berkenaan....

Kah..kah..kah..kahhhh

Namun sepanjang sejarah negara ini kita tidak pernah mendengar bahawa PAS mahupun DAP telah membunuh orang bukan Melayu.

[LIM GUAN ENG]

Kah..kah..kah…kahhh

“Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam.” –

[Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian – 12 Mei 1999]

“Bukan sahaja dalam manifesto, dalam Perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu.” –

[ Nik Aziz Nik Mat, 4 Ogos 2001]
.
“PAS Sedia gugur slogan negara Islam, jadi untuk mencari perdamaian dgn Dap, setakat mana yang boleh kita hendak kepada Islam, tapi kalau nampak menyusahkan tak apa…” –

[ Nik Aziz Nik Mat, 25 Jun 1999]

kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah...kah..kah..kah...kahHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH




Mengapa dalam Isu kalimah Allah para penganut agama Politik PAS tidak bersedia berkongsi kalimah Allah demi untuk mencari perdamaian dengan DAP?

Kah..kah..kah..kahhh

Bukankah pemimpin2 PAS sendiri sudah bersedia membenarkan kalimah Allah diguna pakai oleh agama lain kecuali Majlis syura sahaja yang menentangnya?

Siapa yang mengangotai Majlis Syura PAS?

Penganut agama mana pula yang mengecam “Kalipah” Lim Guan Eng?

Mengapa terlalu emosi hingga memijak bendera kalipah?

Kah..kah..kah..kahhhh

“Ketua kumpulan penduduk itu, Mohd Rosli Ghazali, 52, kemudiannya mendesak Pas keluar daripada Pakatan Rakyat sekiranya parti itu lebih sayangkan Islam.

"Atas nama Islam, Pas perlu keluar daripada Pakatan Rakyat. Jangan bersekongkol lagi dengan DAP yang jelas memusuhi Islam.

"Kami ingin bertanya kepada Lim Guan Eng, tujuan apakah kamu mahu menggunakan kalimah ALLAH ini? Tahukah kamu kerana isu ini boleh menyebabkan keadaan menjadi huru hara dan tidak tenteram," katanya.”

Read more 

Kerana pijak bendera DAP ramai penyokong PAS akan burut teloq !!

Komentar :

ada 0 comments ke “KOTA BHARU –Ramai penyokong PAS akan burut telor !! kah..kah..kah..kah…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.