Sunday, January 27, 2013

Agenda Mat Sabu sudah mula di realisasikan oleh ketoi2 taik..kah..kah..kah..kahhh


Sesudah Mat Sabu meniup Nafiri "Kami ke jalan raya jika PRU tipu" maka keluarlah segala cukung2 mujahidin2 politik ketul-ketul taik dalam PAS menyambut seruan Mat Sabu menjalankan agenda memfitnah sepertimana yang pernah belaku dan terjadi di Kedah sewaktu PAS Kedah diambang beralih kerajaan kepada BN gara-gara beberapa wakil2 rakyat dari Pakatan Rakyat akan menyeberang kepada BN.

Sewaktu itu rioh rendahlah para ketul taik dalam PAS di Kedah Darul Belanda menuduh pihak tertentu menconteng !! merosak dan menulis berbagai2 diatas  bendera2 Politik ketul2 taik.

kah..kah..kah..kahhh



Dan hari ini diambang PAS yang dijangka akan menghadapi tsunami yang Maha besar dalam PRU13 nanti yg mampu membungkus dan meranapkan kerajaan PAS,Mat Sabu lebih awal lagi telah bersedia dengan jawapan dan alasan  bagi  menghadapi kekalahan PAS dalam PRU13  melalui agenda "PRU13 tipu" !!



Agenda "PRU tipu" sudah mula dimainkan oleh Mat sabu seawal PRU13 bermula bagi mengelak prasangka buruk penyokong PAS terhadap isu-isu sensitif yang melanda PAS hari ini yang akan menjadi penyebab dan punca kekalan terok PAS dalam PRU13 yang akan datang !!


Antara agenda yang mula dimainkan oleh cukung bertaraf ketui-ketui taik setelah diberi isyarat oleh Mat sabu adalah ...isu pengundi hantu di Banglo Subang..diikuti kematian Sagumaran dan yang terbaru bendera-bendera PR khususnya PAS diconteng dengan berbagai-bagai isu sensitif dari pihak tertentu...

kah..kah..kah...



Sebenarnya mainan Politik lama yang sudah ketingalan dan hari ini diulang tayang dan diberi  nafas baru oleh Mat sabu ternayata sia-sia kerana  lakunan  adigan yang sama  diulang tayang  di musim PRU13.

GMC ingin menasihatkan pemimpin2 PAS serta cukung2 yang bertaraf ketoi-ketoi taik carilah isu yang lebih munasabah dari isu surat berantai PM pada pengundi hantu di Banglo Subang Jaya dan isu keganasan terhadap vandalisma yang dilakukan oleh samseng-samseng upahan RM30 oleh pihak tertentu  untuk melakukan apa saja terhadap  apa saja milik PKR/Pakatan Rakyat.. dan  akhir sekali kononnya.... bendera pula menjadi mangsa..

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kahh

Benarkah mereka yang dimaksudkan itu adalah terdiri dari samseng2 RM30 upahan UMNO atau mereka adalah samseng2 yang dianugerah kontrak nego dari pemimpin PAS yang perlu berkhidmat menjadi kaki-kaki penyebar fitnah dan mereka cipta isu untuk mengekalkan kemenagan PAS???

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..

Rasa-rasa GMC samseng-samseng RM30 upahan UMNO mampu menilai kerja dengan ganjaran yang diterima berbanding kerja2 samseng kontrak anugerah yang sanggup melakukan apa saja untuk mempertahankan kemewahan dan kesenangan yang dikecapi selama ini demi mengekalkan kemenangan PAS dan kesinambungan Kontrak  anugerah yang masih ada...

kah...kah..kah..
kah...kah...kah..
kah..kah..kah..

Hebat !! aksi samseng Kontrak anugerah mereka cipta isu dalam menghadapi PRU13....kontrak sign boards MB dah dapat payment ke Bro?? kah..kah..kah...

Tidak masakan samseng2 kontrak anugerah sanggup mempertahan bermati-matian kezaliman yang dilakukan oleh pemimpin PAS di Memali dan sanggup mereka cipta seribu pembohongan dan penafian sewaktu2 balu merintih dan mengemis belas ikhsan...

kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..kah

GMC harap Mat Sabu dan seluruh pemimpin PAS khususnya di Kedah Darul Belanda  terutama Ostat Azizan dapat menasihatkan pelakun2nya agar dapat mencipta Skrip baru...untuk lakunkan semula isu keganasan dan isu merosak vandalisma yang kononya dilakukan oleh samseng-samseng RM30 upahan UMNO yg merosak apa saja yang menjadi milik PKR/Pakatan Rakyat.. dan   kini diulang tayang kembali kisah bendera menjadi mangsa..itu cerita yang sudah basi  hanya dilakunkan semula Ostat !!!! ...

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah...

Tahniah GMC pada pengarah dan pelakun yang menjayakan  lakunan samseng RM30 upahan UMNO..!!

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah...

Read More

Waduhh....ni baru betoi  cerita ...samseng Kontrak Anugerah yang baru balik bercuti dari seberang laut...kah..kah..kah..




Komentar :

ada 2 comments ke “Agenda Mat Sabu sudah mula di realisasikan oleh ketoi2 taik..kah..kah..kah..kahhh”
Megat Alam Gempita said...
pada hari 

Sendiri conteng bendera lepas tu tuduh UMNO-BN salah...hahahaha taktik gerila komunis yang lapuk!

assaad said...
pada hari 

Idea dah kering. Dah tak dapat berfikir yang logik. Begitulah yang terjadi. Sendiri bikin tuduh orang lain yang bikin. Mungkin dia ingat rakyat Malaysia ini bodoh. Memang mereka bijak spin sesuatu perkara untuk menyebelahi mereka.

Berfikir-fikirlah. Jangan memang sorak kampong tergadai.

Saat Jais
http://saatjais.wordpress.com

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.