Tuesday, January 15, 2013

Asyik pandangan peribadi bila nak selesai…kah..kah..kah….kahhh


Semakin hari semakin lantang Bekas timbalan presiden PAS, Nasharudin Mat Isa menempelak pemimpin PAS yang terlalu dahagakan kasih sayang dari DAP !

Ini memberi petanda baru dalam politik PAS bahawa kenyataan Nasaruddin memdapat pembelaan yang padu dari Harun Din dan Harun Taib yang khabar..khabarnya akan terkeluar dari senarai……..Jangan pecaya kerana ini hanya khabar2 angin dari bawah sahaja…khabarnya dalam masa terdekat satu kejutan akan belaku..itupun jangan pecaya lagi kerana ia Cuma petanda awal tsunami yg belum pasti.

Tetapi apa pun kita harus berwaspada dengan ramalan kajicuaca pilihan raya yang ada ! kadang2 ia menjadi nyata!!

Anwar awal-awal lagi sudah memberi isyarat pada PAS bahawa Nasarudin ada lah masalah dan peribadi PAS kata2 Anwar tersembunyi seribu kalimat dan hasrat yang perlu diambil berat oleh pemimpin PAS khususnya Presiden dan timbalan Presidennya!!

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah…kah..kah…




Bekas timbalan presiden PAS, Nasharudin Mat Isa berkata walaupun ada pendapat berbeza mengenai perkara itu sebelum ini di kalangan kepimpinan parti, ia adalah pandangan peribadi masing-masing.

"Apa yang dihasilkan pada Majlis Syura Ulama adalah keputusan yang bijak dan kena pada masanya. Apa yang diputuskan, kita harus berpegang kepada itu dan bukannya pandangan peribadi," katanya.

Apa pun kata Nasaruddin Mat Isa… Keputusan Majlis Syura Ulama PAS Perlu Dipatuhi - Nasharudin

[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “Asyik pandangan peribadi bila nak selesai…kah..kah..kah….kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.