Saturday, January 26, 2013

Kita sedang dilalaikan oleh ulama "POlitik" Dajal !!............kah..kah..kahhhh


Sebenar kita sedang dilalaikan oleh Anwar dan Majlis syura PAS Harun Taib dan kuncu tetang Isu kalimah Allah bagi mengalih pandangan dan tumpuan Rakyat pada isu yang lebih mengaibkan pemimpin PAS ia itu Isu penyelewengan tabung balu dan anak yatim di Memali...

kah..kah..kah..

Disini lah liciknya mainan Politik pemimpin2 PAS dalam usaha mengalih pandangan dan tumpuan rakyat kepada sesuatu isu yang melibatkan pemimpin mereka!



Sebenarnya Isu kalimah Allah  yang diikuti dengan  kenyataan retorik dari ahli Majlis Syura yang kononnya menolak tuntutan DAP dan tidak mengikut telunjuk Anwar hanyalah retorik dan penipuan Politik PAS semata-mata  bagi mengalih pandangan dan tumpuan rakyat terhadap Isu Penyelewengan tabung Memali dan Isu Amanat Dajal Hadi yang menimbulkan kontravesi dari berbagai-bagai pihak termasuk desakkan dari bekas Exco Pemuda PAS kedah yang belum ditunaikan lagi...agar Hadi Awang menarik balik Amanat Dajal nya hari ini !

Sejak Mat Sabu mengeluarkan kenyataan "Kami ke jalan raya jika PRU tipu" kita lihat PAS berjaya mengalih tumpuan rakyat kepada berapa isu-isu yang melanda politik mereka hari ini kepada isu yg lebih sensasi... retorik Majlis syura "Pas tidak ikut Anwar'" dan diiukuti dengan bebarapa lagi isu yang cuba disensasikan oleh Pemimpin pakatan dan PAS yang terbaru.."Sugumar mati dalam keadaan bergari, tanpa dihalang polis" dan isu "Pemilik banglo terkejut terima 28 surat PM tertera nama tidak dikenali"!!

Semua isu-isu  tersebut cuba disensasikan dalam menghadapi PRU13 dan telah pun dirancang lebih awal oleh Mat Sabu sebagai satu agenda yang mampu  "mengalih" tumpuan rakyat terhadap isu yang melanda Politik PAS dan pakatan hari ini.

Ingat !!.. awas !! pemimpin PAS bijak bermuka-muka dalam menjana sesuatu Isu bagi mengalih tumpuan rakyat!ia satu kepakaran yang tidak dimiliki oleh UMNO yang hanya menjadi pakturut dalam mensensasikan sesuatu isu yang dibangkitkan!!

Regu Mat Sabu,Anwar Ibrahim serta diringi oleh ahli-ahli Majlis Syura yang diketuai oleh Harun Taib dan kuncu-kuncunya mampu mengalih pandangan rakyat kepada isu pokok yang sedang melanda Politik PAS hari ini.....juga UMNO tidak mempunyai kepakaran dalam mengendali isu2 begini bagi mengalih pandangan dan tumpuan rakyat kepada isu pokok !!

Kenyataan dari Majlis Syura ulama PAS hanya kamus akhir "BERTARAF KONDOM" yang masih berkhiblat pada arahan dan mainan Politik Anwar yang licik !!

Awas tipu daya dan putaq belit ulama "Politik" Dajal dalam usaha mengalih tumpuan rakyat  terhadap beberapa isu yang melanda Politik PAS khususnya melibatkan pemimpin-pemimpin PAS diperingkat tertinggi lebih-lebih lagi dalam "ISU PENYELEWENGAN TABUNG MEMALI" yang penuh penipuan dan kezaliman  yang dilakukan oleh pemimpin bertaraf wali.....sedang mengalih tumpuan kita kepada isu Najib dan Nasa di Gaza dan retorik kenyataan Majlis Syura...."PAS tak ikut Anwar" !!

Allahuakbar !!!

Komentar :

ada 1
usin said...
pada hari 

konon2nya mereka bertelingkah, bercelaru tentang penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam. walhal, itulah taktik 'divert issue'. isu yg utama spt penyelewengan tabung memali, amanat pecah belah jahanam hj hadi, usaha murtadkan org islam dsb cuba dimasuk dlm guni. tp org dh tak ramai yg masih bodoh, divert dh tak berapa laku...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.