Tuesday, January 22, 2013

PAS akan tewas dalam PU13-Jangkaan Mat Sabu...kah...kah..kahhhh


Inilah jangkaan awal Mat sabu bahawa PAS akan tumbang lebih terok dalam PU13 akan datang bebanding sebelumnya.

Isyarat awal Mat Sabu pada penganut agama PAS bahawa PAS akan berhimpunkan lebih ramai rakyat lagi jika berlaku sebarang penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Isyarat awal ini seolah-olah mengambarkan bahawa PAS tidak sanggup berhadapan dengan reality dalam PRU13 nanti bila mana PAS akan mengalami kekalahan yang lebih terok berbanding PRU sebelumnya.


Beberapa isu yang melanda politik PAS disaat2 akhir PAS akan   menghadapi PRU13 kali ini seolah-olah  mengambarkan bahawa PAS sudah tidak ada lagi ruang dan masa untuk berlindung dan bertahan lagi memandangkan Pilihan raya sudah di penghujung.

Akhirnya Mat Sabu tepaksa membuat Provokasi awal  dalam  menghadapi kemungkinan kekalan terok PAS dalam PRU13 kali ini melalui kenyataan  bahawa PAS akan berhimpun lebih ramai rakyat lagi jika berlaku sebarang penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Isu kalimah Allah,isu Amanat Dajal Hadi,Isu perjanjian sulit diantara PAS/DAP dan akhir sekali isu penyelewengan tabung anak2 yatim dan balu di Memali adalah diantara isu-isu yang  akan membawa kehancuran PAS dalam Pru13 nanti .
Insyaallah!!

Atas kesedaran dan jangkaan  awal Mat Sabu bahawa PAS  akan mengalami kekalahan terok diluar jangkaan dalam PRU13 kali  ini kesan dari  beberapa isu2 yang dibangkitkan .. maka  "isu  penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) 13" cuba dibangkitkan sebagai modal akhir  berkempin  dalamPRU13 nanti bagi mengalih pandangan rakyat !!

..........Mohamad Sabu berjanji akan menghimpunkan lebih ramai rakyat lagi jika berlaku sebarang penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.....Read more








Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

sapa nak sokong perjuangan komunis..... pru13 menentu nasib puak2 perguna agama untuk kepentingan politik... kepada "aku pasbuih dan siamang" alhamdulilah di berikan hidayah, asal usulnya pas buih dan siamang ini adalah yang paling pekak@taksub@pekat, dan dia cuma dpergunakan oleh puak2 ini untuk kepentingan peribadi. tetapi kini dia telah kembali ke pangkal jalan.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.