Thursday, January 17, 2013

PAS Sudah di penghujung jalan....!


Isu-isu yang melanda Politik PAS hari ini kebanyakannya yang melibatkan maruah Islam dan umat islam itu sendiri memberi  satu gambaran ngeri tsunami Politik yang amat dahsyat akan melanda Politik PAS dalam PRU13.

Isu Perjanjian "SULIT" yang mengaibkan umat Islam yang telah temetri di antara PAS dengan DAP mengujudkan gelombang besar kebangkitan umat Islam khususnya dalam PRU13 nanti.

Isu penggunaan kalimah Allah oleh agama lain yang direstui oleh PAS dan ditentang oleh berbagai pihak temasuk kepimpinan PAS sendiri akan menambah lagi angka skala Ritcher yang mampu meranapkan sama sekali Politik  yang berkepentingan  bertopengkan agama selama ini.


Dan seterusnya  isu penyelewengan Tabung  balu dan anak-anak yatim  Memali yang dibangkitkan oleh mangsa-mangsa yang dizalimi oleh PAS selama 25 tahun akan menambah lagi kelajuan arus yang akan mendedah segala kemungkaran PAS!!!

Akhir sekali isu "Amanat Dajal" Hadi akan membuktikan kekuasaan Allah mampu meranapkan apa saja ciptaan manusia yang berkepentingan politik memperalat agama !!

Insyaallah dalam PRU13 nanti sama-sama kita saksikan tsunami Politik yang MAHA Dahsyat  yang  melanda dan menimpa Politik kaum bani Pakatan khususnya pada Politik PAS !!

Insyaallah. 

Wassallam!!

Komentar :

ada 4 comments ke “PAS Sudah di penghujung jalan....!”
Anonymous said...
pada hari 

hidup PAS !

Anonymous said...
pada hari 

gapo mu sakit hati denge puak2 PAS ni GMC oi....

Anonymous said...
pada hari 

hahahahahah pas is dead...!!!!!

Anonymous said...
pada hari 

Salam !! Bro !!..tak kenal maka tak cinta...Bro !!!kah..kah..kah...kah..kah..kah..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.