Thursday, May 2, 2013

UMNO Padang Serai dan DUN Merbau Pulas.. Tolong jangan buat SIAL!!


Sikap pukimak pemimpin UMNO Padang Serai Dan DUN merbau pulas masih tidak habis2 untuk mencetus perbalahan. Harap DUN Merbau pulas lebih baik tumpu pada amanat yang rakyat bagi tidak perlu cuba menimbulkan konteravesi sesama langau dalam UMNO>

 

Sepatutnya UMNO Padang Serai dan Merbau Pulas Malia lebih menumpukan perhatian pada pililihan raya bukannya cuba membangkit  isu-isu dalam kain sendiri untuk menimbulkan perbalahan.

Jangan cuba kianat amanah rakyat.Bila Mandat diberi .... pertanggung jawablah mandat tersebut  sebaik2nya tidak perlu beradu domba sesama sendiri...cermin2kan diri anda !!

Sepatutnya DUN Merbau Pulas lebih bersikap pemimpin Rakyat dan bukan petualang kepada agenda rakyat!!

Sepatutnya pemimpin UMNO ini malulah pada pemimpin MCA.Harap DUN berkenaaan faham maksud GMC!!

Pesanan pengundi UMNO Padang Serai dan Merbau Pulas  jangan sesekali Pemimpin UMNO  tersebut yang di beri mandat  oleh PM dalam PRU 13 ini cuba membuat sial dan dajal kepada Rakyat dan penggundi !!

Amanah yg PM berikan itu harus dijunjung tinggi bukannya cuba mencipta provokkasi murahan sesama sendiri.

 

Harus ingat jika UMNO/BN tewas dalam PRU13 kali ini ia adalah berpunca dari kecelakaan dan haram jadahnya pemimpin2 UMNO itu sendiri...bukan Rakyat !!

Jangan Rakyat di persalahkan.Kalian jangan sesekali merosak kepercayaan pengundi Padang Serai dan Merbau Pulas.Kecelakaan kalian di PRU12 sudah cukup dijadikan iktibar dan pengajaran!!

 Janganlah cuba untuk mencetus perbalahan dan membongkar pekong sesama sendiri kerana orang yang cuba membongkar pekong itu sendiri adalah bangkai yang diberi peluang dan mandat dlm PRU13 ini. 

Pada calun UMNO DUN Merbau pulas jangan terlalu geli-dan gedik jangan menambah muak rakyat pada anda!! banyak tempat lagi yang belum diambil diberi tumpuan dan perhatian oleh anda ..jgn asyik mencipta perbalahan !!

 Ingat kalian jangan membawa SIAL dalam PRU13 ini !!

Andai kalian cuba mencetus perbalan...insyaallah GMC akan bongkar habis2an kedajalan anda !!!

Harap UMNO dapat memberi kerjasama untuk memenang BN di Parlimen dan DUN Padang Serai.

Jangan rosakkan mood rakyat  dengan sikap dajal anda sendiri !!

Komentar :

ada 7 comments ke “ UMNO Padang Serai dan DUN Merbau Pulas.. Tolong jangan buat SIAL!!”
Anonymous said...
pada hari 

ya patut ler sorang kwn sya ni dlm fb dia tiba2 lain macm sikit.nampak sgt semua tak ikhlas,tiba2 nak mengondem bn pulak

Anonymous said...
pada hari 

Sebenarnya kekalahan umno bukan berpunca dari rakyat tapi dari pemimpin sikap busuk hati pemimpin umno sendiri.umno pdg serai dan merbau pulas ni kawasan umno yg cukup2bermasalah pemimpon yg ada hanya spesis pemimpin yg tak sedar diri.

Anonymous said...
pada hari 

Malia ni memang bermasalah mengapalah betina ni yg jadi pilihan umno.terok sangat ka umno ni sampai tak tak ada calon yg lbh berkelayakkan ni bukan calon boleh menang tapi malia ni calon yg bg pr mudah menang.aku buat kptn awai malia ni akan tewas di merbai pulas.krn ramai rakyat merbau pulas dan padang serai cukup2kenai malia ni.

Anonymous said...
pada hari 

pergh besst !

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

UMNO Padang Serai dan Merbau Pulas Malu lah sikit pada MCA..jgn jadi pemimpin Melayu bertaraf longkang!! Jgn sia2kan harapan Najib.Memang patut pun rakyat muak dengan pemimpin yg ada baik betina maupun jantan !!

Anonymous said...
pada hari 

DUN MERBAU PULAS NI MANA RETI BUAT KERJA MENHABISKAN BORAS UMNO JA>

Anonymous said...
pada hari 

next GE amik la aku ... aku ni OK ...hehehe

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.