Friday, May 3, 2013

PAS menipu Allah S.W.T dan umat islam menjelang PRU13.


"..DIMANAKAH…DALAM MANA-MANA TRANSKRIP PAS YANG MENYATAKAN BAHAWA PAS NAK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM?? SAYA MINTA..JAWAPAN !

 - Ir Nizar Jamaludin PAS [Pemimpin PAS]



Seterusnya Ir Nizar Jamaludin mendesak agar mana-mana pihak khususnya UMNO maupun pemimpin atau penyokong tegar DAP sendiri membuktikan kepada PAS .... 

 "DIMANAAA..KAH? DALAM TRANSKRIP PAS KAH? DALAM MEMERENDUM KA ? DALAM PELEMBAGAAN KA ? MAUPUN DALAM PELEMBAGAAN PAS SENDIRI KAH ? .. YANG MENYATAKAN bahwa PAS NAK LAKSANA NEGARA ISLAM??? 



Betapa munafiknya pemimpin-pemimpin PAS sekutu DAP ini bila Allah S.W.T memimjamkan kuasa untuk mereka …mereka angkuh !! sombong !! dan GAH dengan pembohongan yang  berjaya mereka lakukan selama ini kepada Rakyat dan Allah S.W.T dalam PRU12 yang lepas.

Hari ini mereka kembali dengan memunajat agar Allah SWT dapat memberi peluang buat ke-dua kalinya  dapat merestui pembohongan mereka lagi !!. 

Tapi kali ini dalam PRU13 sekali lagi mereka tersembam menyembah bumi kononnya sekelian mereka sanggup bersandiwa untuk rakyat.. konon2nya Puluhan ribu munajat dalam hujan renyai hingga dini hari memohon kepada Allah agar di selamatkan kerajaan Islam negeri Kelantan dan menjaga agamaNya di seluruh negara. 

Lupakah puak2 Haramjadah ini bahawa …pemimpin mereka pernah mencabar janji mereka pada Allah S.W.T bahwa DALAM MANA-MANA TRANSKRIP PAS YANG MENYATAKAN BAHAWA PAS NAK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM???? 

Betapa munafiknya puak2 HARAMJADAH ini menipu umat islam kononnya mereka memunajat memohon kepada Allah S.W.T agar di selamatkan kerajaan Islam negeri Kelantan dan menjaga agamaNya di seluruh negara....Sedangkan mereka LUPA  apa yang telah diucapkan oleh pemimpin mereka dengan nada yang  angkuh dan sombong mencabar DAP [kaum kapiaq harbi] agar melihat sendiri ….” DALAM MANA-MANA TRANSKRIP PAS YANG MENYATAKAN BAHAWA PAS NAK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM?? SAYA MINTA..JAWAPAN ! - Ir Nizar Jamaludin PAS.

Apakah puak2 Haram JADAH ini tidak malu dengan Allah S.W.T walaupun mereka tidak malu dengan umat islam yang mereka berjaya menipu mereka selama ini???

Allahuakbar !!! 

Spesis apakah haiwan yang bertopeng agama ini mempersenda hukum Allah S.W.T demi politik murahan ini??

[clik] betapa munafiknya puak2 ini.....

Komentar :

ada 4 comments ke “PAS menipu Allah S.W.T dan umat islam menjelang PRU13.”
Anonymous said...
pada hari 

matlamat menghalalkan cara ala PAS. buat malu islam je

Anonymous said...
pada hari 

Mrk inilah spesis haiwan yg suke berSPENDAR PUTIH xxl....berselindung di sebalik ke'warak'an perwatakan ttp sbnrnya mrkla penjual/penggadai agama...krn mrklah Islam kini di hina dan di perlekehkan oleh puak kafir trtma sekutu PAS ..DAPig...

Anonymous said...
pada hari 

ini lah yg kisah sedih PAS dari dulu. dah sign tak nk buat hudud dan negara islam lepas tu melalak pulak nk buat hudud.nanti kalau PAS memerintah dia cap duit tak perlu sign. laku ke agak2 duit tu. tuan tuan fikir lah

Anonymous said...
pada hari 

Casoh..nik aziz xckap pon cmtu...macai umno xhabis fitnah...memalukan,tunduk dbawah sorg pmimpin dayus

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.