Tuesday, May 7, 2013

Talibarut DAP [PAS] bangga 90% cina sokong mereka.?? kah..kah..kah..kahh


Ini kah "BERITA" yang menjadi kebangaan Politik "BARUA" DAP ini? "...

Lebih 90 peratus pengundi Cina di Selangor telah menyokong Pakatan Rakyat termasuk calon-calon PAS dalam pilihan raya kali ini" 

 kah..kah.. 
kah..kah..kah.. kah...
kah..kah..kahh ..kah..kahh

Mungkin lebih membanggakan lagi DAP jika ulama Politik PAS boleh makan babi bersama-sama pemimpin2 DAP hari ini?

Jika pemimpin PAS mampu merealisasikan kenyataan President PAS Mat sabu bahawa sanggup makan babi dengan DAP berbanding makan ayam bersama penyokong sendiri GMC rasa sambutan lebih meriah bakal PAS perolehi selepas ini dari penyokong cina. 

kah..kah.. 
kah..kah..kah.. 
kah...kah..kah..kahh


Jika PAS mampu mencanang satu masa dulu Gobala Krisnan dangan  berbekal ayat-ayat "wa mau garu" wau mau garu lah" yang dibaca boleh keling ini mampu pengikut PAS berdiri  bertakbir  menyambut ucapan keling tersebut... masakan  DAP tidak menyokong PAS jika  PAS sanggup korbankan Negara Islam dan hudud hari ini.

Bukan sekadar 90% cina sanggup sokong PAS...malah  360 % cina sanggup beri sokongan pada PAS andainya PAS dapat bersama-sama dalam agenda perjuangan mereka.

Mungkin PAS tidak mampu melakukan apa yang DAP  dapat lakukan pada PAS .....asalkan PAS dapat menjadi "BARUA" dalam menjayakan agenda mereka.Tetapi hari ini terbukti PAS sudah mampu melakukan apa yang tidak sepatutnya umat islam lakukan sebelum ini.

Apa yang belaku dalam upacara pengkebumian Teo Beng Hock telah membukti kan bahawa PAS sudah sanggup melakukan apa saja  untuk memberi keyakinan pada DAP.Jadi tidak hairanlah hari ini PAS mendapat sokongan dari sekelian kapiaq harbi.

PAS telah berjaya menjadikan Masjid  sebagai pentas-pentas Politik untuk  DAP  bertenggek agar dapat meyakinkan umat islam melayu PAS  bahawa DAP sudah berubah sikap.

Sikap biadap dan kurang hajar pemimpin PAS menjadikan  Masjid sebagai pentas Politik untuk DAP mencanang keyakinan mereka terhadap islam ala PAS sial ini salah satu kejayaan DAP mengkaldai ulama Politik Dajal untuk memperdayakan umat melayu bertaraf kayu yang dilahirkan oleh pemimpin PAS hari ini>

Bermakna hari ini PAS benar-benar sudah berubah sikap...kerana sanggup mengadaikan  maruah bangsa dan agama demi untuk meraih simpati kaum cina ...!! inikah yang ulama Politik Dajal dan pemimpin2 PAS banggakan??

Hari ini terbukti PAS adalah satu pertubuhan Politik  Melayu yang berdaftar bertaraf "BARUA/TALIBARUT"  untuk merosak bangsa Melayu dan agama Islam sedang bergerak bersama-sama kapiaq harbi DAP>

Hari ini PAS berjaya menjadikan Generasi Y atau GenY sebagai agen propaganda Politik mereka dengan memperalatkan anak2 melayu demi politik jijik mereka.

Sikap kebencian terhadap bangsa sendiri sudah mula ditanam oleh DAP melalui ulama2 Politik Dajal dalam PAS yang kemaruk untuk memburu kuasa.

Dalam PRU13 jelas menunjukkan PAS telah berjaya memeriahkan jalan raya dengan ratusan anak2 muda melayu dengan aksi2 melalak dan melolong mengusung bendera2 DAP sambil memperlekeh  politik bangsanya sendiri.

Sedarkah ulama2 Politik Dajal bahawa DAP berjaya memperkaldaikan anak2 melayu seterusnya DAP  berjaya menjadikan ulama Politik Dajal PAS sebagai barua-barua agen menghalalkan cara???




Komentar :

ada 3 comments ke “Talibarut DAP [PAS] bangga 90% cina sokong mereka.?? kah..kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

Melayu Pas & Pkr lupa bahawa Cina DAP sememangnya benci dgn Melayu..Adakah mereka lupa bahawa mereka itu adalah Melayu? Atau saja Melayu Pkr dan Pas sedang bermimpi bahawa mereka dipandang mulia disisi puak cina2 ini??

Nescaya, akan tersedar juga mereka ini, bila mereka atau anak cucu mereka dihina atau diludah cina2 ini. Ketika itu baru mereka sedar mereka juga adalah Melayu yg sedang dihina, bukannya hanya Melayu UMNO..Inilah kebodohan Melayu Pas dan Pkr. Yg mereka hina adalah bangsa kamu bkn hanya Melayu UMNO.

Apapun aku bersyukur kerana Allah masih menyangi UMNO. Dgn adanya UMNO, kita masih mampu bertahan dibumi bertuah ini. Jika harapkan mereka, hari ini kita sudah menjadi Hamba atau Barua. PRU13 ini, Allah nak tujunjukkan kepada kita bahawa, UMNO adalah yg terkuat diM'sia. Walau di asak dari puak Melayu Munafik
dan Cina harbi ini, UMNO terus berjaya.

Nah!! Pas& Pkr, setelah anda gadai segala2nya, Agama anda, keturunan anda, hak cucu cicit anda, hanya itu sahaja kejayaan anda??. Berbalaoikah apa yg anda dpt?? Hanya masih mengekalkan Kelantan yg mundur yg seperti kain batik lusuh yg tak pernah anda salin sejak sekian lama..hanya itu sajakah kebanggan anda??

Ingat..!!!! Allah,Islam dan Melayu dicaci dan dihina adalah disebabkan kamu..disebabkan pemimpin dan pengikut kamu. Maka bertanggungjawablah apa yg bakal terjadi kelak..

Anak Lenggong said...
pada hari 

Sebagai orang melayu, Kita kena fikirkan corak pemerintahan sebagaimana harus ditinggalkan kepada anak cucu kita dikemudian hari.

Mereka harus disedarkan peranan orang tua yang memerdekakan serta menaikan nama Malaysia dan mengenali siapa LIM KIT Siang dan DAP..serta apakah punca rusuhan kaum 13mei berlaku.

Wahai kaum melayu ingatlah bahawa pabila Cina memerintah:-

a. Akan adakah lagi kaota bumiputra untuk membeli rumah.
b. Akan ujudkah lagi sekolah berasama penuh, MRSM dan UITM yang disasarkan kepada golongan bumiputra.
c. Akan ujudkah lagi pemberian biasiswa kecil persekutuan ataupun Yayasan disetiap negeri bagi anak melayu.
d. Tengok sahaja contoh dibawah PR di Selangor tanah untuk dibina MRSM dirampas oleh kerajaan negeri..duit zakat pun mau disapu..adakah kerajaan sebegini yang dimaukan.
e. Adakah benar pemerintahan berlandaskan syariah islam dan hukum hudud boleh dilaksanakan oleh melayu PAS sekiranya mereka bersama dengan cina DAP..ataupun hanyalah mainan bibir sahaja.

Saya bercakap bukannya bermakna saya racis tetapi buka lah minda dan lapangkan pemikiran..ini lah hakikat sebenarnya..lihat sahaja apa yang terjadi kepada melayu peribumi di Singapura..dan lihat sahaja apa yang berlaku kepada melayu dikawasan pulau di penang..so fikirkan lah adalah ini kah corak pemerintahan yang kita maukan ditinggalan kepada anak cucu kita dikemudian hari..

Wahai kaum ku yang seagama dan sebangsa..masih belum terlambat untuk kita berusaha untuk membentuk kesepaduan dibawah satu rumpun..BERSATU LAH WAHAI BANGSA KU..buang rasa hasad dengki dan tamakkan kuasa..mari lah kita bersatu demi masa depan anak cucu, negara, bangsa dan agama.

Anonymous said...
pada hari 

Salam Bro,kita kena ucapkan tahniah kepada ahli-ahli PAS dan PKR ( Melayu dan Islam )kerana dengan relanya dan bangga mengibarkan bendera DAP.Tahniah PAS ! Tapi jangan menyesal di kemudian hari kelak.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.