Tuesday, May 7, 2013

Bukan PM baru .tapi tukar MB baru di Kelantan... tilam lama ganti balu...kah...kah..kah..kahh


Lepas satu..satu Allah S.W.T makbulkan doa dan impian Nik Aziz cuma impian dan doanya tidak menyelebahi Nik Aziz dan Politik sekutu DAP ini. 

 Impian Nik Aziz pada 5Mei Rakyat pilih PM baru.[clik]....diganti oleh Allah 6Mei Rakyat Kelantan dapat MB baru dan nama Nik Aziz  juga  turut tidak di senaraikan sebagai calon EXCO dan MB yang disandang olehnya sekian lama  dan diganti  pula dengan muka baru iaitu dengan Datuk Ahmad Yaakub tanpa bertitle Ust maupun bergelar ulama besar..!!! 

kah..kah.. 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh...kahh 

Terbukti  hari ini PAS  tidak lagi  perlu berada dibawah  kepimpinan  ulama   seperti sebelum ini  untuk menerajui Kelantan  maupun  Politik PAS.

Hari ini PAS yang ditajui oleh DAP sudah cukup menyakinkan mereka mampu bersaing untuk memburu kuasa tanpa  perlu berada dibawah kepimpinan ulama lagi..

kah..kah.. 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh...kahh

Bermakna sudah sampai waktu dan ketikanya PAS sudah hilang segala-galanya islam dan ulama..negara islam dan hudud..yang ada hanya PAS "melutut" dibawah kepimpinan kapiaq harbi DAP.

 PRU13 sekali lagi terbukti Anwar Ibrahim telah berjaya mengkapiaq harbikan PAS bersama-sama DAP.

Jika dulu Anwar menyelinap  menyertai  UMNO kononnya mahu mengislamkan UMNO dari dalam akhirnya  hari ini  PAS yang berjaya di kapiaq harbikan oleh Anwar dan Amanat Hadi Awang sendiri. 

Begitulah hebatnya kuasa Allah yang maha esa mampu mengubah segala-galanya dalam sekelib mata samada mau mengkapiaqkan umatnya atau mengislamkan umatnya dengan secebis kuasa Allah menguji   mereka  yang bersalut serban dan jubah hari ini. 

Allhuakbar !! 

Kamu merancang dan Allah juga merancang !!tapi rancangan Allah lebih tepat dari perancangan  kamu. 

[Clik]

Komentar :

ada 4 comments ke “Bukan PM baru .tapi tukar MB baru di Kelantan... tilam lama ganti balu...kah...kah..kah..kahh”
Labu8455 said...
pada hari 

Ni semua strategi Nik Ajis untuk memastikan "kroni" yakni anak dia sendiri bakal menjadi Menteri Besar tak lama lagi - Percayalah ianya bakal berlaku

Anonymous said...
pada hari 

Jangan pula buat-buat lupa tentang tanah yang berjuta-juta tu. SPRM tolong siasat.

Anonymous said...
pada hari 

Kah.kah..kah tilam lama tukar baruu..tilam lama takde kaww..tilam baru ade kaww kawww

Unknown said...
pada hari 

Assalamualikum, jgn terlalu menghina org..Allah Maha Melihat apa yg kita katakan..sebelum berkata sesuatu muhasabah diri,pandang kiri kanan.mungkin apa yg kita katakan akan dibalikkan semula kpd kita..so muhasabah diri masing2..termasuk diri sya sendiri!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.