Friday, May 3, 2013

Amaran Rasullullah lahirnya puak2 dajal ini..."...mereka lebih ramai tetapi tidak berguna..."???


 Mereka lebih ramai tetapi tidak berguna, tidak mampu menakutkan musuh.Malah mereka hanya menjadi "BARUA" kepada musuh menyerang bangsa sendiri. 



Mereka bijak beramanat dan berfatwa yang merugikan umat islam!! mereka dipersendakan oleh musuh-musuh islam.

Mereka berkhiblatkan kepada kuasa berbanding hukum Allah ta'alla.Hari ini mereka mempunyai bala tentera yang besar terdiri dari berbagai2 bangsa dan agama bersatu menolak islam dan hukum Allah ta'alla dibawah satu panji-panji Negara Kebajikan yang tidak berpegang lagi kepada al-quran dan sunah.

Buku jingge menjadi kiblat dan amalan Politik mereka.

Kapiaq harbi sudah menjadi rakan kongsi  dalam agenda perjuangan mereka hari ini.


Mereka berfatwa dengan berbagai fatwa gila dan sesat...kononnya.."“Menentang PAS adalah Haram mengikut al-Quran.”

 – -Nik Aziz Nik Mat. 



Mereka adalah golongan yang bersyukur dengan kehadiran kapiaq harbi yang menyokong perjuangan mereka yang sesat hari ini ..".... “Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam.”

 – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian – 12 Mei 



Golongan ini adalah diantara golongan yang bersyukur dengan pendirian kapiaq harbi [DAP] kerana  kapiaq Harbi [DAP]  sanggup bekerjasama dengan  mereka [PAS] , asalkan  PAS tidak mendirikan negara Islam.” 

Nik Aziz Nik Mat. 


Mereka juga adalah diantara golongan yang riak dan angkuh mencabar kapiaq harbi [DAP] bagi membuktikan bahawa perjuangan mereka [PAS] selama ini bukannya sebuah perjuangan yang berteraskan kepada islam................ “Bukan sahaja dalam manifesto, dalam Perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu.”

 – Nik Aziz Nik Mat, 4 Ogos 2001 

 Nah sudah terbukti ini lah diantara golongan yang dimaksudkan oleh Rasulullah golongan yang akan lahir diakhir zaman...biilangan dan jumlah mereka ramai tetapi tidak berguna" mereka ibrarat buih-buih di lautan. 

Hari ini  mereka mula menjaja segala Amanat Dajal yang "CELAKA" untuk menipu bangsa !!

[sini]  

AWAS DENGAN AMANAT DAJAL PILIHAN RAYA DARI MEREKA !!

Komentar :

ada 4 comments ke “Amaran Rasullullah lahirnya puak2 dajal ini..."...mereka lebih ramai tetapi tidak berguna..."???”
Berita dari gunung said...
pada hari 

PERINGATAN SEBELUM MENGUNDI:

MELAYU BERPECAH, MELAYU AKAN RUGI. KALAU SUKA BERDEMONSTRASI, NANTI YANG AKAN MATI ADALAH UMAT MELAYU DAN PASUKAN KEAMANAN MELAYU.

PENGANJUR DEMONSTRASI TIDAK AKAN MATI SEBAB MEREKA DUDUK JAUH-JAUH, RAKYAT JUA AKHIRNYA JADI TERBUAI, GHAIRAH, MELAMPAU,CEDERA DAN MATI.

MELAYU HARUS KEMBALI BERSATU DALAM BARISAN YANG KUAT KERANA BILA MELAYU LEMAH DAN BERPECAH, MUSUH AKAN BERSORAK. NEGARA KECIL SINGAPURA SEDANG MENUNGGU AKAN BERTEPUK TANGAN.

INILAH NEGARA ISLAM CONTOH SELURUH DUNIA,OLEH ITU BANGSA MELAYU WAJIB BERSATU ATAS RASA KESYURUKAN NIKMAT DAN RAHMAT ILAHI DIBAWAH BARISAN NASIONAL. KALAU ADA YANG TIDAK KENA DENGAN TINDAK TANDUK BARISAN NASIONAL, PARTI KOMPONENNYA DAN PEMIMPINNYA, KITA WAJAR BETULKAN SELEPAS PRU13.

UNDI BARISAN NASIONAL ATAS RASA KESYUKURAN..!!! !!!

Anonymous said...
pada hari 

Salam berita dr gunung satu komen yg baik dr sahabat moga2 melayu sedar bahawa melayu perlu bersatu

Anonymous said...
pada hari 

Tidak ada kebaikan dari PAS. Selangor yg diperintah PR telah menjadi negeri rumah urut..sedangkan dizaman BN shah alam adalah bandaraya Islam, tanpa pusat2 hiburan..kira syahdu lah. Tetapi bila PR ambilalih, hancur luluh shah alam jadi pusat rumah urut..inilah PAS, parti bajingan yg cakp pasal ugama bersembur liur tapi apa yg dilakukan adalah sebaliknya..

aku sudah terlalu benci dgn PAS ini...hapuskan pengaruh mereka ini, benarlah mereka ini adalah ejen Dajjal!!

Anonymous said...
pada hari 

hallo... ingat akhirat beb....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.