Wednesday, May 1, 2013

IINI KALILAH PAS akan tersungkur terok dalam PRU13.!! kah..kah..kahh


Bukan saja PAS dalam PRU13 kali ini di tolak oleh penyokong-penyokong dan sekutu mereka sendiri DAP tetapi PAS terus ditolak oleh rakyat tempatan yang sudah mulai menyedari putaq belit dan tipu daya PAS dan sekutunya PKR hari ini. 

Gelombang keluar Parti atau meninggalkan perjuangan PAS secara senyap-senyap tanpa Provoksai oleh mana pihak menampakkan gelombang tersungkurnya Politik PAS inikalilah yang amat memeranjat Politik PAS ditanah air. 

Ramai bekas penyokong PAS telah membuat ramalan PAS akan kehilangan pengaruh dalam PRU13 nanti...walaupun PKR seolah-olah cuba memberi nafas dan talian hayat seoalah -olah PAS masih mendapat tempat di hati rakyat khususnya di Kedah. 

Di Palimen Padang Serai mood PR khususnya PAS tidak menampakan kesungguhannya dlm PRU13 kali mahu memenangkan calon PKR.Begitu juga lain2 kawasan yang diduduki oleh calon PKR. 

   
'INI KALILAH" PAS AKAN TERSUNGKUR TEROK DLM PRU13!!

 Hari ini keadaan PAS semakin parah bilamana Lebih ramai pemimpin DAP kini semakin 'berani' tampil menggesa pengundi-pengundi menolak Pas dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) berikutan kedegilan parti itu mahu mewujudkan negara Islam.

Nampaknya retorik pemimpin PAS mahu kekal melaksana hukum nampaknya sama sekali  tidak dapat di terima oleh DAP....walaupun HUDUD hanya retorik murahan PAS untu meraih undi. 

Strategi PAS ingin menipu pengundi-pengundi Melayu dengan mencanang Hudud tetap akan di laksana sekiranya Pakatan dapat menawan Putra Jaya tidak dapat diterima oleh DAP!!! 

Akhirnya Lebih ramai pemimpin DAP kini semakin 'berani' tampil menggesa pengundi menolak Pas dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

 Begitulah tegasnya Prinsip DAP  terhadap perjuangan mereka hari ini berbanding PAS yang tidak begitu telus!!

Saranan dari pemimpin2 DAP agar  rakyat menolak PAS  dalam PRU13 kali ini sepatutnya disambut  baik oleh orang Islam yang mengharap sesuatu yang tidak mampu dilaksanakan oleh pemimpin PAS yang sakadar menjadi "BARUA" DAP!




Komentar :

ada 2 comments ke “IINI KALILAH PAS akan tersungkur terok dalam PRU13.!! kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

kesian tengok PAS dok merayu kat DAP ' jangan tinggal daku ' - gilo talak lah tu

Anonymous said...
pada hari 

PAS dan PKR tidak akan di undi oleh DAP, kerana dap sudah tahu pesaingnya hanya BN. Pas sangat rugi bila berkawan dengan pkr dap yang hanya diperlukan semasa susah. kini tingalkah pas berkempen sendirian. perhitungan terakhir pas tidak perlu undi pkr & dap. aku minta maaf pada ahli pas, pru12 aku sudah undi PAS. untuk pru13 aku undi BN. baru adil.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.