Thursday, May 9, 2013

Lagi sekor Pemimpin PAS Pulau Pinang akur tak dipilih jadi EXCO oleh DAP> syabbbbbass!!


Nampaknya puak2 PAS ni lebih setia dibawah kepimpin kapiaq harbi berbanding dibawah kepimpinan bangsa sendiri. Patut le Nik Aziz setuju DAP menerajui puak lebai Politik ni bertuankan kapiaq harbi berbanding bertuan Ostat Azizan Razak selama ini.

PAS dan juak-juak mereka nampaknya lebih mudah dijinakkan oleh DAP berbanding di Jinakkan oleh puak2 mereka sendiri.


Sejarah PAS di bawah pemerintahan Ostat Azizan Razak di Kedah nampaknya lebih celaru berbanding PAS di bawah kepimpinan DAP di Pulau Pinang.Puak-puak PAS Pulau Pinang lebih mudah di jinakkan oleh DAP walaupun tiada jawatan yang diberi..berbanding PAS dibawah pemimpin mereka sendiri.

Apa yang belaku sepanjang pemerintahan Ostat Azizan kita lihat puak2 PAS terlalu lantang menuntut itu dan ini dari kerjaan sendiri...dan ada pula yang sanggup lompat Parti  memfitnah itu dan ini pada MB nya sendiri.




Mungkin inilah standar melayu PAS Pulau Pinang dan Standart melayu PAS Kedah....apa pun standarnya  mereka tetap sanggup jadi barua DAP asal dapat bunuh Politik bangsa sendiri...walaupun terpaksa gigit jari..!!

 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Permatang Pasir, Saleh Man tidak kecewa kerana tidak dilantik sebagai Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang untuk penggal ini.

Habis madu sepahnya dimakan babi.... !!

Apa pun puak2 lebai politik kera ini reda dan akur dibawah DAP!!asal puas hati bunuh bangsa sendiri...


Komentar :

ada 2 comments ke “Lagi sekor Pemimpin PAS Pulau Pinang akur tak dipilih jadi EXCO oleh DAP> syabbbbbass!!”
Anonymous said...
pada hari 

cuba pi cek berapa banyak allowance dia dapat sebulan....kelab mata juga tu......duduk bawah cer mainan tu lah selalu dia nak lembutkan melayu...kasi kenyang ketua dia senyap la lepastu....

Anonymous said...
pada hari 

Mmg puak kera neh brani mnyalak sesama bangsa jer...tgk la kat kelantan tuh..kat selangor pon depa mengalah gak bg jwtn mb pada pkr....kalo dgn UMNO mau putus urat kote bergaduh kalo di ketepikan begitu...tapi dgn dgn kapir harbi trs mati pucuk nak lawan...

macam neh ke PAS nak tegakkn Islam kalo palatan mmrintah? oops pakatan...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.