Friday, May 3, 2013

Doa dari mereka yang di zalimi oleh PAS akan membawa Padah dalam PRU13.Insyaallah!!


Saat kehancuran dan kemusnahan Politik PAS kian hampir menjelang PRU13 khususnya di Bumi Kedah. 

Walaupun ada yang masih menaruh harapan bahawa PAS masih mampu mengekalkan kuasa tetapi pucuk pimpinan tertinggi PAS sudah mula merasa bahang kehancuran PAS dalam PRU kali ini lebih hebat dari kebangkitan PAS dalam PRU12. 

Lima tahun PAS mentadbir Kedah segala tembelang dan keburukkan pemimpin PAS kian terserlah.

Rata-rata penyokong PAS sudah mula sangsi dengan perjuangan PAS/DAP hari ini. 


Kezaliman demi kezaliman yang dilakukan oleh pemimpin PAS selama 25 tahun terhadap balu-balu dan anak2 Yatim Memali sepertimana yang telah didedahkan oleh mangsa-mangsa dan ahli PAS selaku penulis buku Air Mata Mat sabu sebenar cukup banyak menimbulkan kesedaran  pada ahli-ahli serta pengikut-pengikut PAS yang selama ini  telah berjaya diperbodoh dan di tipu  oleh pemimpin PAS 

Isu Tabung Memali yang telah disonglap dan disalah guna oleh pemimpin PAS sekian lama  menjadi isu yang cukup memberi kesan keatas Politik dan moral pemimpin PAS khususnya di Kedah.

Selain isu tabung Memali  serta kezaliman  yang telah dilakukan oleh pemimpin PAS keatas balu dan anak yatim di Memali.Isu moral pemimpin PAS Kedah juga banyak memberi kesan yang negatif keatas Politik PAS dalam PRU13 ini.

Selain isu moral pemimpin tertinggi PAS yang mengaibkan isu Prinsip perjuangan PAS yang jauh terpesong dan lari dari landasan asal bila PAS menandatangani Perjanjian "SULIT' antara DAP  menolak Hudud dan Negara Islam juga banyak menimbulkan kontravesi dalam PAS hari ini.

Akhir sekali Isu KALIMAH ALLAH  yang dibenarkan oleh PAS digunakan oleh agama lain menjadi isu PERDANA yang akan melahirkan gelombang kehancuran PAS dalam PRU13.

Sikap biadap dan kurang hanjar segelintir EXCO PAS Kedah menjadi salah satu faktor kehancuran PAS dalam PRU13 kali ini.



Pada EXCO  PAS yang berlidah bewak  di Kedah serta kuncu-kuncunya GMC ingin mengigatkan bahawa hari kehancuran kalian kian hampir...

 
 Insyaallah !!

 

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

PENGUNDI SUDAH CERDIK..JANGAN CUBA NAK MENIPU LAGI...BALAK SUDAH TIBA DI DEPAN PINTU...BERSEDIA LAH WAHAI PEMIMPIN MUNAFIK...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.