Thursday, May 9, 2013

Selepas PAS kini PKR pula akan dilanda tsunami ...kah...kah...kah..kahh


Azmin dan 11 Ahli Parlimen akan tinggalkan PR? 

 Jika tidak ada angin masakan Pokok bergoyang..walaupun penafian demi pernafian dibuat pokok tetap bergoyong bila tanya pokok mengapa bergoyang nanti jawab Kroni-kroni Azmin 11 ahli parlimen akan melayang..!! 

Itu cerita dan berita dari puak2 belah sana..boleh dengar prcayanya jangan lagi..ini juga satu strategi puak2 berjubah Hitam ini. 

 Tapi jika berita ini benar bermakna sekali tsunami perdana akan melanda P Gay R untuk menghacurkan pengikutkaum lut morden.

[clik]



"...Sindir Anwar, Azmin Ali Akan Adakan Sidang Media Esok....!!"

Difahamkan Azmin Ali akan mengadakan satu sidang media di Hotel De Palma, Ampang besok Jumaat pukul pukul 11 pagi. 

[clik]

Komentar :

ada 4 comments ke “Selepas PAS kini PKR pula akan dilanda tsunami ...kah...kah...kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

kat selangor, pas sekali lagi dibodohkan...dan lagi pelik mereka rela dibodohkan bila serahkan hak mereka untuk jadi MB pada parti minoriti!!!

SEMUA CAWANGAN DAN BAHAGIAN UMNO/BN SELURUH NEGARA WAJIB ADAKAN AKTIVITI PENDAFTARAN PENGUNDI BARU DENGAN AKTIF SELAMA 5 TAHUN NI..

DAN PASTIKAN PENGUNDI BARU INI DIAJAR BAHAWA UNDI MEREKA AMAT PENTING UNTUK MENJAHANAMKAN AGENDA KOMUNIS SEPET MENGUASAI NEGARA MELALUI AGENDA PERKAUMAN DAN RUSUHAN JALANAN !!!

gen2felda

Anonymous said...
pada hari 

PKR akan jadi seperti Semangat 46.. akan berkubur bersama-sama impian AlJubori..
Sejarah akan mencatatkan AlJubori makhluk paling hina yg pernah lahir di bumi Malaysia ini.. lepas tu Malaysia akan kembali aman!!

Anonymous said...
pada hari 

Jika benar selangor juga dalam bahaya. nak bagi kerusi mb kepada azmin atau pembangakang hilang kuasa di selangor. tunggu permainan politik anwar. dengan najib sudah kalah, tak kan dengan azmin pun nak kalah jugak.

Anonymous said...
pada hari 

Nak taw x...betapa kemaruk cina2 nk menangkn DAP....ade sorang petugas spr bagitaw, apek tua dh terketar2 pn dtg ngundi. Dia ckp ni pertama kali undi. Bermakna dieorg kerah abis2 nenek moyang ngundi. Patut pilihanraya PRU14, kita lakukn mende yg sama. Kerah nenek moyang, cucu cicit. Jgn tinggal sorang pn. Ajar balik dieorg.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.