Wednesday, May 8, 2013

Memali balasan atau satu kebetulan tumbangnya pemimpin PAS satu persatu…!!!!


 Hadith:

 “Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: Takutlah doa orang yang dizalimi sekalipun ia seorang kafir kerana sesungguhnya tidak ada halangan di antara doanya dengan Allah.

 - InnAllaha ma'a az-zhalimin..sesungguhnya ALLAH bersama orang-orang yang dizalimi..”


 


Bersyukur  selawat dan salam  keatas junjungan Nabi kita Muhammad  S.A.W  dan para-para sahabat  kerana GMC masih  lagi diberi peluang oleh Allah S.W.t  yang Maha berkuasa  kerana  masih dapat  meneruskan perjuangan membongkar  kedajalan pemimpin yang berdakikan agama  melalui laman Blog ini.

Allhamdulillah !!



 


Samada kita sedar maupun tidak..samada ia satu kebetulan atau satu balasankita dapat lihat tumbangnya  pemimpin2 PAS.... satu  persatu bermula dari .. Ust Taib Najmuddin ,Nik Aziz ,Azizan  Razak ,Mat Sabu ,Hadi Awang, Ust Harun Din, Ust Hasan Ali  dan diikuti dengan beberapa lagi pemimpin PAS yang terlibat dengan segala macam  salah laku  moral yang mengaibkan..

Apa yang sedang belaku...Sekali gus mengingatkan kita pada janji dan doa dari mereka yang  teraniaya dan dizalimi selama puluhan tahun yang terdiri dari anak-anak Yatim dan balu-balu serta pengikut PAS  sendiri di Memali selama ini.



Maaf seandai GMC gagal menyenaraikan lain-lain pemimpin PAS yang sedang dan telah melalui balasan maupun ujian dari Allah S.W.T selama ini..

  

Tumbangnya mereka boleh dilihat dari aspek Politik ,kesihatan.moral ,kekalahan dalam pilihan Raya maupun berundur diatas bebarapa sebab tertentu maupun atas kerelaan sendiri . 

Apapun alasan mereka realitinya ..mereka tumbang satu persatu dalam masa yang cukup singkat !! 

Semua yang berlaku dan terjadi ini... apakah ianya satu ketentuan ilahi yang berupa balasan ! ujian ataupun ia satu kebetulan ..wa'llahualam.

Apa pun andaian dan persepsi kita dari apa yang sedang belaku ia mempunyai hikmah dan pengajaran disebaliknya ..jika kita mau mengambil iktibar dan pengajaran dari apa yang sedang melanda Politik dan pemimpin PAS hari ini. 

Allahuakbar.!!!

Apakah  yang sedang diperlihatkan oleh Allah S.W.T hari ini itu  adalah satu daripada janji Allah terhadap mereka yang teraniaya oleh pemimpin- pemimpin yang telah sama-sama bersekongkol melindungi kezaliman yang dilakukan keatas mamgsa selama ini?..

 Apa pun alasan !! dalih  maupun helah mereka, cuma Allah S.W.T saja yang mengetahui ketentuannya keatas mereka hari ini...!!

P/S

 Takutlah doa orang yang dizalimi sekalipun ia seorang kafir kerana sesungguhnya tidak ada halangan di antara doanya dengan Allah.

Wassallam. 

Komentar :

ada 0 comments ke “Memali balasan atau satu kebetulan tumbangnya pemimpin PAS satu persatu…!!!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.