Wednesday, May 8, 2013

PAS dasar politik putaq belit kaldai DAP> kah..kah..kah


 Jangan sama sekali terperdaya dengan mainan PAS yang di peralatkan oleh Anwar dan DAP.


Hakikat dan reality  PAS yang menjadi jurucakap DAP menjanjikan dasar perjuangan yang bercanggah dengan dasar  serta Prinsip perjuangan DAP selama ini.

 

Ini lah  hakikat dan reality. dalam perjuangan PAS/DAP hari ini!!..

.
 

Inilah impian dan agenda Peribadi Anwar yang menghantui perjuangannya  sedang memperalatkan PAS dan DAP hari ini..!!


   

Ini adalah mimpi PAS di Siang hari yang dijanjikan oleh Anwar tanpa mendapat  restu dari DAP kononnya .....PAS akan di tabal menjadi Perdana Menteri.

Sejauhmana PAS mampu memperdayakan umat Melayu Islam selama  ini agar menyokong agenda perjuangan mereka dengan menolak Negara Islam dan Hudud  dan kini menjulang Negara Kebajikan yang berkhiblatkan pada buku Jingge tidak lagi  pada al-quran dan Hadith yg dijaja akan dijadikan panduan dan rujukan asas perjuangan mereka selama ini.

Mampukah PAS merealisasi Perjuangan yang tidak termaktub dalam pelembagaan mereka selama ini...walau sepatah perkataan pun tentang Islam  tidak ada?

"..... “Bukan sahaja dalam manifesto, dalam Perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu.”

 – Nik Aziz Nik Mat, 4 Ogos  2001

 Mampukah PAS mempertahankan perjuangan  mereka yang tidak ada dalam manifesto maupun dalam pelembagaan mereka  yang tidak mempunyai  satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam dan  untuk  menegak Hukum Allah Ta'alla?

Lupakah umat Melayu Islam cabaran dari Ir Nizar pemimpin PAS Bekas MB Perak sewaktu  PAS memiliki kuasa.... Apabila ditanya tentang perjuangan PAS yang dijaja selama ini dalam pelaksanaan hudud dan Negara Islam?...bukan kah ini jawapan angkuh dari pemimpin PAS sendiri  iaitu bekas MB Perak iaitu ...

[“……DIMANAKAH…DALAM MANA-MANA TRANSKRIP PAS YANG MENYATAKAN BAHAWA PAS NAK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM?? SAYA MINTA..JAWAPAN !  
DIMANAAA..KAH?TRANSKRIP PAS DALAM MEMERENDUM KA ! 
DALAM PELEMBAGAAN KA ! MAUPUN DALAM PELEMBAGAAN PAS SENDIRI ..ADA MENYATAKAN PAS NAK LAKSANA NEGARA ISLAM”.......????]

 [ Ir Nizar ,BEKAS MB PERAK ]


 Di sinilah Putaq belit PAS yang nyata...segala perjuangan islam yang dijaja oleh pemimpin mereka  selama ini tentang islam dan hudud  hanya  retorik semata-mata untuk menipu umat islam demi UNDI...

Dan hari ini PAS mengulangi lagi pembohongan mereka bersama DAP melalui agenda Negara Kebajikan  tajaan DAP .Kononnya PAS tetap akan laksana kan Hukum Hudud walaupun terpaksa menentang DAP?

"......KOTA BHARU- Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang di Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei ini walaupun ditentang parti komponennya, DAP.[clik]

Apa bentuk   kekuatan yang PAS ada waktu itu?  untuk  menentang  parti komponen mereka ? 

Suara? Kuasa?

kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..kah..kahh

Suara dan kuasa  lancau..yang PAS ada??

Ketika itu PAS  hanya mampu menghasut seluruh orang Melayu agar menentang perjuangan DAP..!!!

sekali lagi PAS yang bahlol  berpolitik ala-kaldai DAP ini akan memperkudakan orang melayu melalui sentimen agama menentang DAP. pula ....kononnya DAP menentang dan menghina Islam...

Inilah  kesudahan Politik bahlol tajaan PAS yang  akan mengajak  sekali lagi orang Melayu kearah kekerasan menipup api melalui  sentimen agama .....maka sekali lagi demontrasi jalanan ditaja oleh PAS  diatas kebodohan  pemimpin  mereka....kononnya demi kedaulatan  Islam !!!.... 

Mau tidak mau sekali lagi orang Melayu akan  menjadi alat  dari kebodohan pemimpin PAS yang menjadi "BARUA" DAP sebelum ini. 

Sedarkah kita bahwa PAS awal-awal  lagi sudah menunjukkan kebodohan dan ketololan mereka  cuba  meniup sentimen keagamaan terhadap DAP  "kononnya   ".....

.- Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang di Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei ini walaupun ditentang parti komponennya, DAP" 

Bukah ini satu bentuk amaran keras dari PAS atau ia sekadar  amaran retorik murahan PAS  untuk terus menipu orang Melayu Islam saja "....kononnya PAS akan menentang DAP jika menolak pelaksanaan hudud andainya PR menang kelak?

Persoalannya mengapa tunggu PR menang ?? mengapa tidak dari sekarang ? disinilah menunjukkan betapa haram jadahnya Politik PAS yang ingin menipu orang Melayu melalui agenda DAP!!

Jujurkah PAS dalam pakatan yang sudah ada perjanjian awal bahawa " Hudud dan Negara Islam" bukan agenda Pakatan Rakyat tiba-tiba mengambil keputusan untuk melaksana sesuatu yang tidak menjadi agenda perjuangan bersama???

PAS mungkin boleh menipu orang Melayu islam...seperti yang dilakukan oleh Ir Nizar yang menafikan bahwa PAS tidak pernah menjanjikan hukum hudud dan Negara Islam yang tidak ada dalam memorumdum atau perlembagaan PAS selama ini.

Tetapi PAS tidak mampu menipu dan memutaq belit DAP dan PKR tentang perkara yang sudah termaktub dalam perjanjian PAS/DAP sebelum ini??

Mengapa pemimpin PAS mengambil pendekatan Bahlol dan bangang akan menentang PR sewaktu PR  menjadi pemerintah yang SAH>jika menolak pelaksanaan hudud?

Pendekatan bahlol dan bangang dari ulama politik DAJAL ini seoalah PAS mengulangi apa yang pernah belaku di Memali  mengorbankan nyawa  orang Melayu sendiri kononnnya Syahid jika menentang kerajaan yang berkompromi dengan orang kapiaq ...tiba-tba hari ini PAS berkompromi dengan DAP.

Sekiranya PAS mengambil pendekatan tahaluf siasi sewaktu itu mustahil tidak belaku tragedi Memali yang berkhiblatkan pada Amanat DAJAL Hadi...kononnya Syahid bila mampuih menentang UMNO yang berkompromi dengan MCA dan MIC!!!!

PAS jangan jadi bangang dan bahlol buat kedua kalinya untuk mengorban nyawa orang melayu lagi diatas kebodohan dan kehajilan  cara PAS berpolitik!!

Terbukti  pakatan PAS dan DAP juga tidak jujur hari ini  !! tidak  setia kawan !! menipu disaat akhir kononnya akan menentang perjanjian yang telah dibuat...seandainya PR atau DAP menentang pelaksanaan hudud jika mereka berjaya mentadbir negara!!!

Inikah cara PAS berpolitik menipu !! memutaq belit !! menikam dari belakang !! inikah perjuangan islam yang dibawa oleh PAS setelah perjanjian  telah  dipersetujui??

Apakah DAP dan PKR akan berdiam diri diatas penipuan PAS ini???

Dasar Politik putaq belit...!! Kaldai DAP!!.



Komentar :

ada 0 comments ke “PAS dasar politik putaq belit kaldai DAP> kah..kah..kah”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.