Wednesday, May 8, 2013

Husam Musa luka dan parah ?


Saya terguris kerana tidak dimaklumkan terlebih dahulu perkara ini yang boleh menimbulkan masalah kepada penyokong Pas di seluruh negara. Husam bukan saja terguris tapi terluka parah bila namanya tersingkir dari pekenan Sultan.



Luka parah Husam digambarkan dalam keadaan yang amat mengcewakan...kononnya. "“...........Saya secara peribadi tidak mempunyai masalah tetapi biarlah penyokong menikmati kemenangan Pas di Kelantan terlebih dulu dan biarlah ia dilakukan secara tata susila" 

kah..kah. 
kah.kah..kah 
kah..kah..kah..kahh 

Siapa sebenarnya yang bakal menikmati kemenagan berbanding Rakyat jika terpilih sebagai EXCO? 

 Apa pun rasanya lebutnya gigi husam lebih lembut dari lidahnya apa bila dia berbica..luka parahnya yg cuba disembunyikan melalui retorik kononnya.

 "....sebagai pejuang Islam beliau berjuang bukan kerana jawatan.."". 

kah..kah. 
kah.kah..kah 
kah..kah..kah..kahh

Betapa bijaknya puak2 yang berdakikan agama ini berdalih dan berhelah kononnya merekalah  pejuang Islam yang bukan berjuang kerana jawatan. 

Jika Mat Sabu yang ucapkan kalimah  keramat ini sudah tentu GMC setuju dan akui pengakuan jujur  tersebut..tapi jika kalimah retorik ini keluar dari lidah Husang Musang...GMC mohon maaf  "lainkalilah" biar Rakyat berfikir terlebih dahulu diatas keiklasan luka parah yang  sedang menimpa Husang Musang tersebut !!

kah..kah. 
kah.kah..kah 
kah..kah..kah..kahh

Berjuang bukan kerana jawatan??

kah..kah. 
kah.kah..kah 
kah..kah..kah..kahh

Kora-kora yang mendengar pengakuan Husang Musang ini pun tentu boleh berjalan ikut belakangnya kerana... terpegun!! teruja !! tertipu dengan pembohongan mereka yg bijak bermuka2 !!


kah..kah. 
kah.kah..kah 
kah..kah..kah..kahh

[clik]

Komentar :

ada 1
jijan mali said...
pada hari 

Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Put MALAY and BUMIPUTRA product FIRST. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU DAN MENJADI TERAS UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.