Thursday, May 9, 2013

Populariti Cikgu PAS ini kian merudum.....kah..kah..kah..kahh


Jika dulu cikgu Mala bagai artis Politik tersohor sekali gus melonjak dan meniti  nama cikgu ini dari bibir bibir orang mulut sial orang  PAS hari ini populariti cikgu Mala kian merundum dan kian pudar dan akhirnya akan hilang tiada siapa lagi yang akan mengenali  lagi siapa bekas cikgu ini satu masa nanti.

Begitulah  senario  yang bakal dilalui oleh bekas cikgu ini  satu hari nanti.Apa yang belaku pada aktivis PAS C.N al-Alfhani insyallah akan dilului dan dituruti oleh cikgu ini satu hari nanti....bila sudah terantuk...tetapi untuk apa.."tengadah"?  kerana segala-galanya sudah terlambat ...tersesat dan terjerat dengan mainan politik Dajal tajaan PAS.Akhir terus diperalatkan  oleh mereka yang berkepentingan politik jalang !!



Cikgu Mala..reda walaupun tercalar dan luka...masih sempat meraih simpati yang bukan realiti ...hanya menang sorak maruah agama dan bangsa sendiri tergadai... begitu murah !! lebih murah dari dawai yang di celup suasa..akhirnya berkarat juga..

[clik]

Komentar :

ada 6 comments ke “Populariti Cikgu PAS ini kian merudum.....kah..kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

Bila sudah terantuk.....Baru terkankang...padan muka cantik tapi otak biol...senang-senang ada jawatan dan gaji lumayan Cikgu konon nak jadi HEROIN PAS.....Pergilah melutut depan Hadi Awang/ Lim Kit Siang atau surrender kat Anwar....Nik Ajis dan pencen tak dapat bantu...hahaha.

Unknown said...
pada hari 

Baru rasa skrg...... !

Anonymous said...
pada hari 

apa ada pada dunia bagi mala. akhirnya matilah kita. bekalan untuk akhirat mala dah cukup. jamin masuk surga sebab dia sokong Parti Ada Spenda.

Anonymous said...
pada hari 

bodo tak boleh di ajar .. cerdik tak boleh diikut ..

Anonymous said...
pada hari 

Jenama STOPA..

Anonymous said...
pada hari 

Bila masa pulak haramjadah ni popular? tersohor?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.