Thursday, May 9, 2013

Duga kekalahan !! Isu tipu dan Himpun selepas PRU13- sudah dirancang lebih awal- Mat sabu.


"Kami ke jalan raya jika PRU tipu"

Satu isu yang sudah dirancang dan  bakal dipanaskan oleh PR selepas PRU13.

Mat Sabu awal-awal lagi sudah menduga tsunami PAS khususnya di Kedah "PASTI" melanda yang akan berakhir PAS dengan kehilangan Negeri Kedah dalam PRU13.

"Provokasi" awal sudah mula ditiup  oleh Mat Sabu sebagai benteng  bagi melindungi kelemahan dan kepincangan PR khususnya di Negeri Kedah bagi mengelak persepsi buruk dari Rakyat terhadap Pakatan.

Realitynya semalam "Himpunan Suara Rakyat Suara Keramat" adalah satu rancangan awal PR bilamana Mat Sabu pada 20 Jan 2013[clik] sudah membuat kenyataan bahawa "
"Kami ke jalan raya jika PRU tipu".sebenarnya bahang kekalahan dan tsunami Politik PAS sudah dijangka "TETAP" akan belaku tetapi tidak seteruk  seperti yang diduga oleh Mat Sabu...

Cuma PR kehilangan beberapa kerusi Parlimen dan Dun berakhir dengan Kedah kembali ke tangan BN>


.

Sebenarnya Mat Sabu dan pemimpin2 PR sudah bersedia menghadapi kekalanhan yang pasti menimpa PR dalam PRU13 ini.

Sebagai persedian awal  PR perlu merancang sesuatu yang dianggap perlu  bagi menghadapi kekalahan yang sedia menanti...selepas Pilihan Raya bagi meraih simpati Rakyat kembali melalui isu yang boleh menyakin kan kembali Rakyat kepada mereka.

"TIPU" satu isu yang sedia dirancang dan sedia dipanas semula dalam ." "Himpunan Suara Rakyat Suara Keramat" .

Rakyat terpaksa diheret dalam agenda Politik mereka bagi menutup kelemahan dan kepincangan pemimpin2 PR yang terlibat dalam  berbagai-bagai  skandal dan isu  moral yang mengaibkan.

Agenda rakyat  perlu ditonjolkan sebagai benteng untuk melindungi kelemahan pemimpin PR dengan membawa isu penipuan sebagai suara dari rakyat yang ditaja dan dirancang dengan teliti oleh PR dalam agenda ini.

Kenyataan awal Mat Sabu pada 20 Jan 2013 sebenarnya bukan satu yang mengejutkan Rakyat..kerana ia satu perancangan dan penelitian awal yang siap tersusun untuk dilancarkan saja cuma tunggu berakhirnya Pilihan Raya.

Bermakna 5bulan lebih awal PR sudah bersiap sedia menghadapi kekalan  mereka dan merancang  satu agenda untuk rakyat  yang mampu menjadi benteng melindungi kelemahan dan kepincangan mereka untuk menghadapi kekalahan..

Hari ini mungkin  PR berbangga  dengan kejayaan mereka dapat merealisasikan impian Mat Sabu  selepas pilihan raya berhimpun dengan melibatan ramai  Generasi muda atau GEN Y yang mudah diperkudakan didalangi  oleh PAS serta sekutunya DAP> 

Hari ini mereka rioh bersorak dan berpekik diatas kejayaan mereka yang digembali oleh DAP dan diawasi oleh PAS sebagai satu agenda untuk Rakyat bagi memenuhi impian mereka yang realitynya  akan  merosak Agama !! Bangsa ! Negara sendiri !!

 ".. Pengerusi Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112), Mohamad Sabu berjanji akan menghimpunkan lebih ramai rakyat lagi jika berlaku sebarang penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang" -

 - Talibarut Melayu Barua DAP!

[clik]  

Komentar :

ada 0 comments ke “Duga kekalahan !! Isu tipu dan Himpun selepas PRU13- sudah dirancang lebih awal- Mat sabu.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.