Thursday, February 14, 2013

Tun Mahathir tanya Cikgu Non yang jawab...sapa tipu sapa??? kah..kah..kah..kahhh


Sapa tipu sapa...samada PAS tipu UMNO atau UMNO tipu PAS jawapannya ada di[sini]tidak masakan sampai ada laporan Polis terhadap PAS.

Dari laporan Polis tersebut sudah terbukti sah samada UMNO tipu PAS atau PAS tipu PAS??

Begitulah resmi Politik "BARUA DAP" ini yang tidak pernah sunyi dan lekang dengan sikap menunding jari kearah UMNO selama ini hinggakan pemimpin PAS bersedap2an memantat bini orang sekali pun UMNO juga yang dipersalahkan!!

kah..kah..kah..kahhh



Isu "SIAPA TIPU SIAPA" yang dijelaskan oleh Tun Mahathir sebenarnya tidak perlu diperjelaskan secara teperinci oleh Tun tentang fenomena Politik PAS selama ini.. cukuplah sekadar kita merenung kembali hikmah disebalik 25tahun tragedi Memali apa yang sedang belaku secara terangterangan hari ini...[sini]??

"siapa tipu siapa" jika PaS sesama PAS sanggup menipu apalah sangat PAS dan UMNO? kesudahannya PAS mendakwa UMNO menipu PAS tetapi pernahkah PAS menjelaskan kepada kita bagaimana UMNO menipu PAS selama ini ? Setaraf dakwaan mangsa2 penipuan PAS yang menjelaskan dan mendakwa bagaimana pemimpin PAS menipu jutaan Ringgit Wang Tabung mereka yang tidak ada Ahli Jawatan Kuasa dan tidak pernah audit akhirnya PAS turut mendakwa itu juga berpunca dari UMNO yang membawa kepada lesapnya  wang tabung balu dan anak2 yatim berjuta2...itupun PAS  masih gagal  menjelaskan bagaimana wang tabung balu yang berjumlah berjuta-juta habis begitu saja...

Hari ini "SIAPA TIPU SIAPA"tidak perlu melihat lebih jauh dari apa  yang cuba dijelaskan oleh Tun Mahathir di[sini] rasanya sudah cukup dengan  melihat dan merenung apa yang sudah dan sedang belaku selama 25tahun disebalik tragedi Memali hingga ke hari ini "SIAPA TIPU SIAPA"...?? 

 Semua  persoalan sudah ada jawapannya  manakala segala  putaq belit serta tipu muslihat PAS juga sudah lengkap belaku di Memali.

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Kembalikan Tun Mahathir sebagai Presiden UMNO. Akan selamatlah UMNO dalam pru nanti.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.