Tuesday, February 19, 2013

Hadi bergendang Dewan ulama menari...PAS keluar pakatan !! kah..kah..kah..kahh


Pada masa sama Dewan Ulamak PAS menyokong penuh kenyataan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa PAS akan keluar dari Pakatan Rakyat jika ia merugikan Islam.

kah..kah..kah..kahh

PAS menipu lagi..punya celaka !! siallllllllllll..... 



kah..kah..kah..kah..

Sampai bila PAS mau bermain wayang DAP dengan kaum melayu???

Apakah dengan mengugurkan Negara islam dan menuduh Hududlah menjadi punca perbalahan PAS DAP masih tidak cukup lagi PAS menghina Islam selama ini??

Apakah terlalu "BUTA PERUT" dan bahlol sangat kah Majlis Syura dengan kenyataan DAP sebelum ini bahawa "DAP tidak akan bekerjasama dengan Pas sampai bila-bila" dan seterusnya DAP menyifatkan bahawa Abdul Hadi selaku Presiden PAS sebagai manusia tidak boleh dipercayai?..sini.http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2004&dt=1221&pub=utusan_malaysia&sec=muka_hadapan&pg=mh_06.htm&arc=hive.itupun PAS masih kemaruk untuk menagih kerjasama dan sanggup mengorbankan agenda Negara islam dan Hudud yang di jaja bertahun-tahun?

kah..kah..kah..kahh

Apakah dari kenyataan DAP yang lepas2 masih tidak cukup meletakkan maruah pemimpin PAS serta maruah pemimpin dewan ulama PAS ke longkang kandang babi DAP?

Jangan katakan PAS ingin mempertahankan kepentingan Islam melebihi kepentingan-kepentingan yang lain untuk mempertahankan maruah pemimpin PAS sendiri terbukti PAS sudah tersembam di kaki DAP?

Janganlah PAS bersandiwara ...malulah pada kapiaq harbi [DAP]melihat gelagat pemimpin PAS yang menipu bangsa sendiri !!!

Read more







Komentar :

ada 4 comments ke “Hadi bergendang Dewan ulama menari...PAS keluar pakatan !! kah..kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

demi nak kekal jadi balaci dap, mereka sanggup menipu dan berdolak dalik untuk memuaskan hati komunis dap.

untuk bersatu dengan umno,mereka mereka pelbagai alasan dan fitnah untuk menghalalkan penentangan mereka terhadap ULIL AMRI DARI KALANGAN UMAT ISLAM!!

gen2felda

Anonymous said...
pada hari 

Puak2 haram jadah ini lebih yahudi dari yahudi...kah..kah..kah..kah..

Anonymous said...
pada hari 

PAS bagaikan hidung tak mancung pipi tersorong sorong pada DAP ....rela membuang segala prinsip perjuangannya yg di pegang selama ini dan rela meng ANJING kan diri kepada DAPigs yg selama ini tetap konsisten ANTI Melayu & Islam....dimana MARUAH kamu para ahlul bahalol PAS???

Anonymous said...
pada hari 

puak2 haram jadah ni mana tau malu...muka tempek kulit BABI dap !! Islam sekadar kulit..mereka hanya hamba pada agama bukan hamba pada Allah swt.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.