Thursday, February 7, 2013

Sapa berani petikai Ostat Azan Razak dalam PAS ???? kah..kah..kah..kahh


Kalau Anwar Ibrahim pemimpin tertinggi PAS sendiri  tidak berani mempertikaikan tindak tanduknya yang meluntur dan mencairkan perjuangan PAS sedikit demi sedikit hingga  PAS kini tersembam di kaki DAP..masakan PAS berani pertikaian ke"BARANAN" Ostat Azizan Razak MB PAS Kedah Darul Belanda?

Politik pemimpin PAS khususnya di Kedah Darul Belanda sebenarnya berada dalam poket Azizan Razak aksi-aksi setiap pemimpin PAS  di Kedah Ostat Azizan  sudah dapat mengenali mana pemimpin yang betoi2 jantan dan mana yang betoi2 betina yang  main belakang !!

Cuma Ostat Azizan buat2 bodoh tapi cerdik melihat gaya dan tarian taici yang sedang dipersembahkan oleh pemimpin2 PAS yang berusaha menjatuhkan Ostat.



Difahamkan, terdapat segelintir pemimpin PAS tidak senang dengan tindakan Azizan yang dilihat ‘mesra’ UMNO dalam satu majlis pelancaran program My Beautiful Malaysia..!!

kah..kah..kah..kah..kahh

Tetapi tahukah cukung2 dalam PAS Kedah Sapa Ostat Azizan dan apa hubungan Ostat Azizan dengan Najib Razak???

Ostat Azizan bukan spesis yang lupa daratan macam puak2 yang berkarat hijau dalam PAS  taksup membuta tuli pada pemimpin..!!

Ostat  Azizan masih waras dan bukan jenis  atau  BAKA PAS yang sanggup telan ubat nyamok mengejar syahid Politik...

kah..kah..kah..kah..

"Kemesraan Azizan dengan Chee Heung serta Pengerusi BN Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah dipolitikkan pihak tertentu, sehingga wujud persepsi konon hayat politik Azizan akan menerima nasib sama seperti Nasharuddin".

kah..kah..kah..kah.. 

Read more


 

Komentar :

ada 0 comments ke “Sapa berani petikai Ostat Azan Razak dalam PAS ???? kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.