Monday, February 4, 2013

Minta individu dan Institusi hormati keputusan - Harun Taib..Kah..kah..kah..kahhh


Sekali lagi Kewibawaan Hadi Awang selaku Presiden Radio Buruk PAS tercabar selepas menerima pukulan maut dan rembatan pedas dari Karpal Singh kini Harun Taib membuat pukulan ajal terhadap Hadi Awang minta individu dan institusi menghormati pandangan dan keputusan Majlis Syura PAS sekali gus Harun Taib "menyita" terus pintu perbincangan semula yang diarah oleh DAP pada Hadi Awang !!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahhh

Bermakna keputusan individu yang dibuat oleh Presiden radio buruk PAS pada 8Jan 2013 tidak diguna pakai kerana Majlis Syura telah memutuskan pada 13Jan 2013 kalimah allah "TIDAK" boleh diguna pakai oleh mana2 agama selain islam !! Muktamad !!!!!!

kah..kah..kahh

Rasanya Presiden Radio buruk PAS tentu faham kenyataan yang dikeluarkan oleh Harun Taib tidak ada lagi perbincangan semula seperti yang diarahkan oleh Karpal Singh pada Hadi Awang sebelum ini.



Rasanya Hadi Awang selaku Presiden Radio buruk PAS tidak perlu menangguk diair keroh dengan menyalahkan pihak  lain dalam  isu kalimah Allah yang  keputusannya dibuat secara individu oleh Hadi sendiri bukan secara kolektif melalui perbincangan yang mendalam  bersama  Majlis Syura Ulamak PAS terlebih dahulu.

Sebelum ini Hadi Awang melalui kuasa Presiden yang ada padanya telah memutuskan isu kalimah Allah boleh diguna pakai oleh agama lain pada 8Jan 2013 tanpa perbincangan lanjut dengan Majlis Syura !!.

Bermakna isu kalimah Allah ini hanya selesai  sebahagiannya  saja dipihak kepimpinan PAS  tetapi masih  belum selesai diperingkat  kepimpinan Pakatan Rakyat khususnya DAP...!!diatas kebahlolan Hadi  Awang sendiri selaku Presiden Radio buruk PAS !!

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kahh

Sebenarnya inilah saja tahap pencapaian  ilmu Hadi Awang sebagai seorang Presiden Radio buruk PAS yang kononnya mengatasi ilmu guru sekolah Melayu yang hanya mengajar ABC !!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh..
kah..kah..kahhh..kah... 

Harapan  GMC Hadi Awang sudah faham situasi yang telah diputuskan dan yang tersirat melalui  kenyataan Harun Taib...dan janganlah Hadi Awang terus memperbodohkan pengikut serta rakyat lagi kerana hari ini rata2 rakyat jauh lebih bijak dari Presiden Radio buruk  dapat menilai dari setiap kenyataan yang dikeluarkan baik di pihak PAS maupun DAP sendiri...!

Dan akhir sekali hentikan lah kerja terkutuk menunding jari untuk melindungi kebodohan kita hari ini!!

kah..kah..kah.kah..kah..kah..kah..kahhHHHHHHHHH.

Wassallam...sambung di [sini]  kalimah Allah selesai !!

Komentar :

ada 3 comments ke “Minta individu dan Institusi hormati keputusan - Harun Taib..Kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Allah SWT mengurniakan otak cerdik pd Hadi Awang sehingga belajar tinggi di bidang ugama bukan untuk riak, menghina atau memperbodohkan orang lain walaupun cikgu mengajar A,B,C...Nah!!..skrg terima lah.. Allah tunjukkan tahap kebodohan melampau Hadi Awang sendiri!!..buat malu je!!..Presiden macam ni ke??

Anonymous said...
pada hari 

salam bro !! Hari ini Allah bayar cash didunia lagi samada kita sedar atau tidak saja..apa yg belaku pada PAS hari ini adalah satu balasan yang cukup mengaibkan seluruh umat islam bilamana timb Presiden parti islam mengeluarkan kenyataan rela makan babi dgn DAP dari mkn ayam bersama Najib...allahuakbar !! nilailah betapa rendahnya akhlak pemimpin islam yg menolak perdamaian sesama islam..dan memilih kapiaq harbi regu memburu bangsa seagama !!

anaQarbana said...
pada hari 

Dalam pentadbiran PAS siapakah dan pihak manakah yang berkuasa atupun yang mempunyai kuasa eseskutif dalam membuat keputusan, adakah Majlis Syura, adakah Mursyidul Am, adakah Majlis Ulama atau adakah Presiden...biar betul sikit..kalau macam ni bagaimana nak tadbir Negara....banyak sangat borokrasi......

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.