Saturday, February 2, 2013

Pukimak !! PAS masih berteka teki Isu Amanat Dajal Hadi !!kah..kah..kah..kahh


Lupakan perpecahan UMNO!!!................................

Tumpukan kepada Isu Amanat Dajal..“Puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas dikesan masih berpegang teguh kepada amanat Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 1981” yang menimbulkan perpecahan dan perbalahan dan kesangsian  mereka hari ini [sini]!!

Hari ini terbukti Hadi Awang atau PAS telah berjaya memurtadkan dan mengkafirkan puluhan ribu pengikut PAS hingga memaksa bekas Exco Pemuda PAS Kedah mengeluarkan sebuah buku bertajuk “Kafirkah Aku”

Apakah Pemimpin PAS termasuk Hadi Awang belum menyedari lagi desakkan yang datang dari kaum bani Politik Dajalnya sendiri hari ini….mendesak agar Hadi Awang menarik balik Amanat Dajalnya dan seterusnya menjawap persoalan Puluhan ribu ahli dari pengikut tegar Pas “Kafirkah” mereka hari ini??

“…bekas ahli seumur hidup Pas, Zainon Ismail atau lebih dikenali sebagai C.N al-Afghani mendakwa  masih ramai pengikut tegar parti itu percaya, “Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram” – Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

. Dan..“Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid.” – Kuliah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka.



Jangan cuba membutakan mata rakyat dan pengikut yang sedang menanti penjelasan Hadi Kafirkah mereka hari ini…atau sudah kah puluhan ribu dari mereka  murtad dan menjadi  kafir hari ini setaraf sekutu mereka DAP hari ini???? ……….!!!

Mengapa para2 ulama "Politik" ketoi taik termasuk Hadi Awang perlu masa begitu lama  berdolak dalih  dan berteka teki untuk menjawab persoalan dari buku yang dihasilkan oleh guru sekolah rendah yang hanya mengajar ABC??

Mengapa perlu melihat perpecahan dalam UMNO dari perpecahan dalam PAS sendiri gara2 Amanat “DAJAL” Hadi yang diasak agar Hadi menarik balik Amanat DAJALnya oleh penganut agama Politiknya sendiri hari ini???

PAS jangan memutaq belit isu "Amanat Dajal" Hadi....sini


Komentar :

ada 2 comments ke “Pukimak !! PAS masih berteka teki Isu Amanat Dajal Hadi !!kah..kah..kah..kahh”
MELAYUJATI said...
pada hari 

Satu jari menunjuk kepada orang empat jari tunjuk ke diri sendiri le PAS oooi, tak payah nak pusing cerita le, korang takdak kerja lain ke, hari2 dok fikir macam mana nak buat cerita fitnah, spin cerita, mereka cipta benda yang tidak ada, lebih baik diam dan joli RM500 yang PM bagi tu lagi bagus

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

puak2 ni dah sapu awai2 lagi...puak pukimak !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.