Thursday, February 7, 2013

PAS terus bersandiwara dengan DAP....kah..kah..kah..kahhh


Lepas satu..satu sandiwara yang dipersembahkan oleh Majlis Syura ulama PAS serta pemimpin2 PAS termasuk Nik Aziz dan Hadi Awang dimana pengarahnya al-Juburi..bermula dari Isu kalimah Allah yang didesak oleh DAP hingga kepada pemecatan Ust Nasha dengan alasan yg diberi oleh Majlis Syura setaraf lubang tandas tersumbat tuala wanita..!!

kah..kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kahhh



Dan hari ini Majlis Syura ulama terus bersandiwa bersama DAP “Alhamdulillah, hubungan Pas bersama parti kompenan PR masih baik,”  Harun Taib.

kah..kah..kah..kahh

Inilah  bijaknya pemimpin2  Pakatan Rakyat khusus PAS bersandiwa !!!

Akhirnya dalam menghadapi PRU13 PAS  akan terus  berada dalam pelukkan  DAP memerangi bangsa sendiri tergadai kalimah suci  !!

kah..kah..kahh..kahh ..Read more

Komentar :

ada 3 comments ke “PAS terus bersandiwara dengan DAP....kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

PERISTIWA-PERISTIWA YG DIALAMI OLEH PR (DAPig/HamPAS/Parti Kelentong
Rakya)adalah berkat doa laknat adik Nik Ajis supaya BN/UMNO KO! KO! MUMNO/BN. Sekarang ni Nik Abodoh dan angkatan muda HamPEH membisu seribu bahasa tersampuk "hantu Karpal Sinking". Mana pergi seorang pemimpin HamPEH pada satu ketika dulu sanggup mati mempertahankan KAPAL SINKING kerana nak "Mati Syahid" menegakkan Kapal Sinking. Hoi bahlol !!!! DAP dan keseluruhan kepimpinan dan ahli-ahli DAP adalah ANTI ISLAM/MELAYU/RAJA-RAJA MELAYU/BUMIPUTRA DAN APA-APA JUGA YG BERKAITAN DENGAN INSTITUSI TERSEBUT. Budak tadika pun boleh berfikir mengapa ahlol HAMPEH tak boleh fikir. Nilah akibat dah termakan "kepala taik" kafir laknatullah hingga dah lupa diri/ugama/bangsa/tanah air. Tunggulah balasanNya nanti.

Anonymous said...
pada hari 

DEMOKRAS ALA DAPig- Pilih CEC boleh go-head/go-stan (orang kalanh boleh menang kerana dia orang SU Agong, orang menang boleh kalah)Perkara semudah (mengira undi calon CEC) boleh silap dan baiki secara sendiri pulak tu? DEMOKRASI APA NAMANYA TU? Oh itu namanya Parti "KASI DEMONSTRASI" HARI-HARI. Padan muka DAPi. Pas pulak jatuhkan "hukum pancong" tanpa beri peluang beri penejelasan. (Kesian Hassan Ali/Nasaruddin M Isa). Demokrasi dlm PKR pulak Laki jadi Penisahat (tanpa dipilih oleh parti)/sibini jadi Presiden (bila malam penasihat tenggek presiden puas-puas. Besok hari tak sempat nak buat keputusan dasar kerana sebok nak mandi hadas dulu)/Sianak jadi Naib Presiden) Patut mereka ni masukkan dalam "GINUESS STOUT BOOK OF RECORD". Belum pernah kita jumpa parti politik seperti ni.

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah...PAS perlu bersukur kerana DAP hari ini benar2 sudah berubah sikap !!! kah..kah..kah..kahhh

“Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam.” – Nik Aziz Nik Mat, – 12 Mei 1999

. “Bukan sahaja dalam manifesto, dalam Perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu.” – Nik Aziz Nik Mat, 4 Ogos 2001

. “Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA, dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima.” – Nik Aziz Nik Mat, 24 Januari 1999

kah..kah..kah..kahhh



Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.