Sunday, February 24, 2013

Antara cerita bohong keling Karpet dan cerita benar Bekas EXCO PAS Kedah..!! kah..kah..kah..kahhh


Mana lebih sensasi dan boleh dipercayai antara cerita dari seorang keling karpet bertaraf kapiaq harbi bertanda di dahi dan cerita dari  seorang Muslim bekas pejuang di alafghanitan juga mantan EXCO pemuda PAS Kedah?



PAS sudah tentu lebih pecaya berita dari orang kapiaq bertaraf keling karpet dari cerita daripada seorang Muslim juga bekas EXCO pemuda PAS sendiri.

Inilah kelaziman pemimpin2 PAS "KEUNTUNGAN" Politik menjadi berita pilihan utama yang dicanang dan digendangkan walaupun ianya satu cerita rekaan dan fitnah semata.

Sebenarnya Buku "Kafirkah Aku" mengatasi permintaan buku "Fitnah Keling Karpet" larisnya buku keling Karpet tersebut hanya Provokasi  murahan dikalangan segelintir pengikut PAS berbanding "Buku Kafirkah Aku" masih menduduki buku yang terlaris dikalangan umat Melayu Islam khususnya permintaan tersebut datangnya dari pengikut2 agama Politik PAS yang tersesat selama ini angkara "Amanat Dajal Hadi."..

Terbaru GMC mendapat maklumat 20,000 lagi naskah  buku tersebut diminta oleh pihak2 tertentu dalam PAS.Manakala buku Air Mata Mat Sabu sudah mencecah puluhan ribu cetak semula.

Dan yang terbaru buku  "Asam Pedas PRU13" dijangka mengatasi permintaan buku "Kafirkah Aku" 

Moga2 dengan kelahiran 3 buah buku tersebut Rakyat Malaysia khususnya Umat Islam dapat menilai kebenaran yang benar2 terjadi dalam sebuah Parti yang mendakwa kononnya mereka adalah Parti  yang benar-benar memperjuangkan Islam dan Parti yang memerangi kemungkaran dibawah naugan ulama politik "DAJAL"

BukuAir Mata Mat Sabu di Bumi Memali sudah cukup utk kita membuat kesimpulan benarkah PAS sebuah parti yang memperjuangkan Islam? dan benar kah PAS sebuah Parti yang memerangi kemungkaran rasuah dan salahguna kuasa??

Hikmah disebalik Peristiwa dan tragedi Memali hari ini terbongkar segala gelaja kemungkaran bersarang disana...antaranya !! 
Penipuan !! Penyelewengan ! Salahguna Kuasa ! Kezaliman ! Pembohongan ! gengstarime!! Penganiayaan !dan Kronisme terlampau ! sedang belaku di bumi yang menjadi DANA Politik PAS selama ini mengaut keuntungan.

 

Komentar :

ada 0 comments ke “Antara cerita bohong keling Karpet dan cerita benar Bekas EXCO PAS Kedah..!! kah..kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.