Sunday, February 17, 2013

Doa dan janji Allah s.w.t pada PAS !


Ya Allah, hanya padaMu kami serahkan segala urusan baik didunia mahupun diakhirat, sesungguhnya tiada kuasa dalam diri kami yang teraniaya untuk kami membuat sebarang keputusan..segalanya adalah hak milik mutlak dariMu ya Allah..maka Kau tentukanlah yang terbaik buat kami yang tertipu ya Allah, hanya padaMu kami memohon...Amin Ya Rabbal 'Alamin"



Kemenangan PAS dalam PRU12 ujian atau balasan..?

Sabda Baginda SAW yang bermaksud; "Tidak ada seorang Nabi yang diutuskan kepada suatu umat sebelumku, kecuali ia memiliki hawariyyun (pengikut-pengikut setia) dan para sahabat yang sentiasa mengikuti sunnahnya dan mentaati apa yang menjadi perintahnya. Kemudian, sesudah mereka akan muncul generasi (orang-orang) yang mengatakan apa-apa yang mereka tidak laksanakan dan mengerjakan apa-apa yang tidak diperintahkan. Maka, barangsiapa yang memerangi mereka dengan tangannya, ia adalah Mukmin. Barangsiapa yang memerangi mereka dengan lisannya, ia adalah Mukmin. Barangsiapa yang memerangi mereka dengan hatinya. Ia adalah seorang Mukmin. Setelah itu, tidak ada lagi iman meskipun hanya sebesar zarah."

Kian hari kian jelas  Politik PAS menuju khancuran dan kemusnahan....!! 

Bumi Memali menjadi saksi  diatas pembohongan demi pembohongan yang telah dilakukan oleh pemimpin2 PAS selama ini dan hari ini PAS benar-benar sudah merasai bahang DOSA dan balasan dari Allah Swt bilamana pemimpin PAS  sendiri akui  bahwaa ujian diatas kemenangan  mereka  semakin berat yang penuh pembohongan dan peniupuan MAHA JIJIK... Read more

Komentar :

ada 0 comments ke “Doa dan janji Allah s.w.t pada PAS !”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.