Saturday, February 23, 2013

BRIM- Tabung Memali PAS antara Anjing dan Haiwan.?


Jika mau dibanding dan diumpamakan Isu PAS menyonglap Duit  tabung anak2 Yatim dan balu di Memali PAS lebih logik pemimpin PAS diumpamakan bagai Anjing atau seekor Haiwan yang tidak halal di makan hari ini.

Pemimpin PAS lebih hina dari seekor Haiwan Mereka menabur pembohongan dan penipuan serta menghebah provokkasi murahan untuk meraih simpati rakyat untuk mangsa-mangsa Tragedi Memali dan akhirnya segala  wang ringgit yang ditabur oleh rakyat dan penyokong PAS gunakan membiayai perut anak pinak mereka.

Akhirnya apa yang ditaburkan oleh Rakyat dan penyokong untuk membela nasib mangsa Memali hanya menjadi DANA untuk pemimpin PAS berpolitik  dan menipu rakyat!!



Hari ini PAS umpama penerima BRIM dari Kerajaan ibarat haiwan yang ditaburkan dengan makanan untuk memerangkap mangsa....

Bayangkan apa pula yang patut diumpamakan kepada Pemimpin serta "BARUA-BARUA" dalam PAS yang mengaut jutaan ringgit dari rakyat dan penyokong hasil dari meraih simpati dari rakyat yang miskin dahagakan Syurga "POLITIK HARAM JADAH PAS" akhirnya segala wang ringggit yang ditabur disonglap oleh BABI-BABI yang bertopengkan Agama akhirnya mangsa penipuan PAS ditabal dan dihukum sebagai kaum Lut dan Noh pengguhuni Neraga?

Apakah taraf pemimpin spisis "BARUA" DAP hari ini? haiwan atau BABI?

kah..kah..kah..kahhh

Pemimpin PAS UMPAMA "Anjing" ..barua DAP !!...[sini]

 

Komentar :

ada 2 comments ke “BRIM- Tabung Memali PAS antara Anjing dan Haiwan.? ”
Anonymous said...
pada hari 

Gua tak akan halalkan duit yang gua dermakan untuk mangsa Mamali di makan oleh pemimpin2 PAS.

Anonymous said...
pada hari 

puak2 babi ini mana kenal haram halal...babi pun puak2 ni sanggup mkn.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.