Wednesday, February 20, 2013

20 DALIL KENAPA PHAHROLRAZI TAK LAYAK JADI MB KEDAH…WALAUPUN AZIZAN RAZAK 3 SILINDER.


Allah berfirman dalam Al-Quran yang bermaksud: "Wahai orang-orang yang beriman, bertaqwalah kamu kepada allah dan katakanlah perkataan yang benar. Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan RasulNya, maka seseungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar.
 

[al-Ahzab ayat 70-71]
Hadis Nabi Muhammad SAW : Berkatalah yang benar walaupun pahit.

Kesimpulan dari tajuk di atas… pendapat GMC 3 silinder lebih baik 100 kali dari 6 silinder yang dimaksudkan oleh manusia yang bernama Phahrolrazi yang memiliki nafsu melebihi ilmu memimpin..

“Phahrolrazi samakan Azizan Razak kenderaan enjin 3 silinder “Utusan Melayu [sini]


Sikap biadap dan kurang ajar Phahrolrazi kian terserlah diambang PAS tersungkur dalam PRU13... bukan saja pada Rakyat tetapi pada pemimpin sendiri iaitu pada MB Ust Azizan Razak.

Sikap kurang ajar ini tidak melambangkan keperibadian seorang pemimpin Islam yang sebenar!!

Inilah sikap dan wajah sebenar kononnya seorang pemimpin Islam yang berlidah “BEWAK” !

Oleh itu GMC perturunkan 20 dalil bahwa lidah bewak ini tidak layak menduduki kerusi MB Kedah demi kesejahteraan rakyat Negeri Kedah yang berbilang bangsa,budaya,agama dan berbeza fahaman Politik.

Jika nak dibandingkan manusia yang bertitle Ust Phahrolrazi dengan Ust Azizan Razak , GMC rasa bezanya bagaikan langit ke7 dengan bumi itu pun belum tentu mencapai perbezaan yang sebenar.

Lima tahun Pengalaman dan sejarah yang dilalui sudah cukup mengajar GMC mengenal pasti siapa Manusia yang bernama Phahrolrazi yang bertitle seorang Ust dan juga ahli Usrah dimana nafsu memerintah mengatasi ilmu memimpin dan berjiwa yahudi laknatullah ini yang sebenar, yang samakan Ust Azizan Razak dengan kenderaan 3 silinder.



Walaupun Ust Azizan Razak disamakan dengan kenderaan 3 silinder oleh manusia yang tidak reti bersyukur ini...tetapi pada GMC keperibadian yang dimiliki oleh Ust Azizan sebagai pemimpin kepada rakyat sebenarnya jauh mengatasi keperibadian manusia yang mendakwa memiliki 6 silinder tetapi lidah bertaraf biawak berhati yahudi laknatullah !!.

Dari segi kematangan Ust Azizan berpolitik mengatasi kematangan manusia yang kononnya memiliki 6 silinder .Malahan Ust Azizan amat disenangi dikalangan rakan2 dalam Politik melalui sikap nya yang lebih terbuka berbanding manusia yang menjadi pembawa Virus kedalam Politik PAS seawal mentadbir Kedah.

Akhir sekali dengan nama Allah yang mahapemurah lagi Maha penyayang GMC perturunkan 20 dalil kenapa manusia ini tidak layak samasekali menduduki kerusi MB Kedah.

Wassallalam.

Diantara sifat-sifat yang dimiliki oleh pemimpin yang bercita2 tinggi dan sedang  bermimpi disiang hari ini..pertama...

1-LANGSUNG TIDAK MEMILIKI SIFAT SIDIQ,AMANAH,TABLIQ DAN FATHONAH YANG SEPATUTNYA ADA PADA SEORANG YG INGIN BERGELAR PEMIMPIN DAN MENGAKUI DIRINYA ISLAM.

2- LEBIH BERSIFAT MAZMUMAH BERBANDING MAHMUDAH YANG ADA PADA DIRINYA TIDAK LAYAK MENJADI PEMIMPIN.

3-ZALIM DAN TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN LEBIH BERSIKAP HAIWAN BILA DIBERI KUASA.

3-ANGKUH ,SOMBONG ,SIKAP BERDENDAM SERTA KIANAT MENGALAHKAN SIKAP YAHUDI LAKLANUTULLAH.

4TIDAK BERMARUAH DAN BERAKHLAK.

5-MANUSIA YANG TIDAK IKLAS.LEBIH BERSIFAT HAIWAN.

6- ANGKUH , DENGAN KUASA YANG DI AMANAHKAN OLEH RAKYAT.

7-TIDAK ADA KEJUJURAN DAN KEIKLASAN BILA DIBERI KUASA.

8-GAGAL MENGAWAL DIRI DARI MENGIKUT TUNTUTAN HAWA NAFSU HAIWAN.

9- GAGAL MEMBERI HAK KEPADA MEREKA YANG BERHAK MENERIMANYA DAN MEMBUAT KEPUTUSAN MENGIKUT HAWA NAFSU WALAUPUN IA MERUGIKAN UMAT ISLAM DAN RAKYAT SERTA BANGSA SENDIRI.

10- ILMU AGAMA YG TINGGI LANGSUNG TIDAK MENCERMINKAN KEPERIBADIAN YANG SEBENAR.

11-TIDAK MEMILIKI AKHLAK DAN CIRI2 SEORANG PEMIMPIN YANG LEMAH LEMBUT,BELAS KASIHAN DAN MUDAH BERURUSAN.

12-TIDAK PERNAH MERASA TAKUT DAN MALU DENGAN BALASAN ALLAH SWT.

13-TIDAK MEMILIKI SIFAT TAWADDHU’ DAN MENINGGI DIRI KEATAS ORANG LAIN.

14- MENIPU DAN MEMUTAQ BELIT SERTA BERBOHONG SECARA TERANG2AN KEPADA RAKYAT.

15-TIDAK MEMILIKI SIFAT KESABARAN YANG TINGGI.

16-BERSIFAT BUSUK HATI SERTA DENGKI LEBIH YAHUDI DARI YAHUDI.

17- TIDAK MEMILIKI WALAUPUN SECEBIS SIFAT ADIL SESAMA MANUSIA.

18-PENGKIANAT PADA RAKYAT YANG SEBANGSA DAN SEAGAMA.

19- PEROSAK ORAGANISASI ISLAM KHUSUSNYA PAS.

20- MENCEMAR MARUAH PEMIMPIN DAN ISLAM ITU SENDIRI.

Dan kesimpulannya manusia yang berwajah manusia berhati yahudi laknatullah ini tidak layak menjadi pemimpin kepada rakyat negeri Kedah Khususnya umat islam. 

Apatah lagi jika manusia ini ingin kita tabalkan untuk menduduki kerusi MB Kedah.

Dalil- dalil yang GMC perturunkan adalah diantara dalil –dalil yang tidak seharusnya dimiliki oleh seseorang yang mahu bergelar pemimpin apatah lagi jika ia akan memimpin sekelian rakyat yang berbilang budaya agama dan bangsa serta berlainan fahaman politik !!

Manusia ini tidak seharusnya dipilih malah tidak seharusnya kita memberi amanah  dan kepercayaan  kepadanya untuk membimbing kerana sesungguhnya manusia ini tidak memiliki secebis pun sifat-sifat serta ciri-ciri kepimpinan yang seharusnya dimilki oleh seorang pemimpin islam yang sebenar. 

Dan sesungguhnya  inilah manusia "AWAL" pencetus kebencian rakyat dan perosak kepada pentadbiran  seawal PAS memerintah negeri Kedah.

Harapan GMC moga-moga munusia yang bernama Phahrolrazi yang bertitle Ust yang kerab berusrah ini berbanyak2 lah "Bermuasabah diri" sebelum menawarkan diri untuk menerajui Kedah... sememangnya anda tidak layak menjadi pemimpin kepada rakyat !!

Wassallam!

 Iklas dari Gunungmatcincang.Blog.spot. 

Komentar :

ada 2 comments ke “20 DALIL KENAPA PHAHROLRAZI TAK LAYAK JADI MB KEDAH…WALAUPUN AZIZAN RAZAK 3 SILINDER.”
Anonymous said...
pada hari 

20 dalil ini terlalu umum dan berulang2. Tidak ada kredibiliti. Perlu penditilan seperti dimana, bila dan apakah insidennya. Jika tidak macam fitnah sahaja.

Anonymous said...
pada hari 

PAS tidak pernah menerima kenyataan melainkan mengangap ia satu fitnah semata2!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.