Sunday, February 3, 2013

Haram Jadah !! PAS pembohong lagi !!! Sial ! kah..kah..kah..kahhh


DAP tidak pernah bersetuju dan menerima keputusan Majlis Syura PAS berhubung larangan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam.!!!

Bukti Hadi Awang pembohong besar kononnya isu Kalimah Allah sudah selesai !!Sial !!

"Karpal Singh menyanggah kenyataan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menyifatkan isu kalimah Allah telah selesai dan keputusan Majlis Syura Ulama Pas diterima baik oleh orang bukan Islam termasuk pemimpin DAP" Karpal Singh



Pengerusi DAP Kebangsaan mendesak PAS menghormati keputusan Mesyuarat Majlis Presiden gabungan pembangkang bahawa kalimah Allah boleh digunakan oleh orang bukan Islam.[Karpal Singh]

Kenyataan terdesak Hadi Awang..""Pas tidak mahu 'dipatuk' Umno sekali lagi"- Hadi Awang.

Kah..kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh

Dengan kenyataan Karpal yang tidak pernah mengubah dasar perjuangan DAP terbukti Hadi Awang merelakan  PAS di liwat oleh DAP daripada di patuk oleh UMNO sekali lagi..!!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh


Tak pernah bincang isu

“PAS tidak pernah membincangkan isu Kalimah Allah dengan saya seperti yang dinyatakan Datuk Seri Abdul Hadi Awang (Presiden PAS).

“Majlis Syura hanya komponen dalam PAS dan mereka tidak boleh mengatasi keputusan yang dipersetujui oleh pemimpin pakatan sebelum ini termasuk Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa kalimah Allah boleh digunakan bukan Islam.

“Tidak ada parti dalam pakatan yang boleh mengatasi ketetapan Majlis Presiden. Saya hairan bagaimana perkara ini boleh timbul sedangkan ia tidak pernah dibincangkan selepas mesyuarat Majlis Presiden,” katanya pada sidang media di sini, semalam.

Karpal juga menafikan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat ada membuat penjelasan mengenai isu itu pada pertemuan ringkas di sebuah hotel di negeri ini, Isnin lalu.

“Ketika pertemuan itu, isu berhubung kalimah Allah langsung tidak dibangkitkan dan saya hanya berbual biasa dengan Nik Aziz,” katanya.

Tetap pendirian

Kelmarin Abdul Hadi dilaporkan berkata, PAS tetap dengan pendirian untuk tidak menarik balik keputusan Majlis Syura Ulama berkenaan larangan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam.

Abdul Hadi berkata, keputusan Majlis Syura berkenaan sudah diterima baik oleh Karpal selepas mendapat penjelasan daripada Nik Aziz dalam pertemuannya mereka.

Sumber: Berita Harian.

Komentar :

ada 6 comments ke “Haram Jadah !! PAS pembohong lagi !!! Sial ! kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Aku rasa Hadi Awe dah kena main ngan Nik Najis

Anonymous said...
pada hari 

Bukan Hadi dan Nik Aziz saja tapi seluruh kepimpinan PAS sudah diperbahlolkan oleh DAP.kah..kah..kah..kahhh

Anonymous said...
pada hari 

Kini peraturan ala Hitler telah menguasai PAS pula. Semua pimpinan bawahan tidak lagi di benarkan bercakap mengenai isu Kalimah Allah. Melainkan Presiden dia sahaja yang berhak berkata-kata. Ape cerita nih.... takut akar umbi desak Haji Hadi tarik balik persetujuan bersama PKR dan DAP ke. Atau orang di atas tak boleh di tegur ke. Atau dah sememangnya ia mencerminkan persetujuan bersama pakatan ke.

Anonymous said...
pada hari 

PAS kini telah di cairkan dan di lendiaqkan oleh DAP dan PKR.

Anonymous said...
pada hari 

Sebenar Hadi Awang sudah mabok dan sasau setelak digasak oleh Anwar dan DAP !! kah..kah..kah..kahhh

ARAM said...
pada hari 

Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tipa hari

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.