Saturday, February 2, 2013

Royalti 10juta emas di Kelantan..harap dapat bayar balik duit tabung Balu Memali yang di songlap !!kah..kah..kahhhkahh


Inilah masa yang amat sesuai PAS melunaskan jutaan duit tabung balu yang telah disonglap sebelum menghadapi PRU13 yang akan datang bagi menyelamat kan Politik PAS yang akan karam dan lemas dengan kezaliman yang telah mereka lakukan selama 25 tahun keatas mangsa yang terdiri dari balu-balu dan seluruh anak2 Yatim Memali.


Masanya amat sesuai kerana anak-anak yatim dan balu-balu Memali perlu mendapat hak mereka yang ditipu selama ini..!!

Kah..kah..kahh
Kah..kah..kahh
Kah..kah..kah..kahh

Kalau pemimpin PAS selama ini sibuk hendak membela nasib peneroka Felda dan nasib buruh paksa yang kononnya patut menerima imbohan puluhan juta..mengapa pemimpin PAS termasuk Nik Aziz lupa pula nasib balu-balu yang selama ini menderita diatas kezalim pemimpin PAS keatas mangsa??

Jangan asyik bermuka2 dengan isu-isu  yang melibat orang lain saja..Kerana masih ada bangkai  "babi" yang teramat2 busuk didepan muka !!

“..Kerajaan Kelantan dijangka menerima RM10 juta royalty emas tahun ini dari Syarikat CNMC Goldmind Ltd, memandangkan hasil bumi itu yang terletak di Sokor, Tanah Merah dijangka bertambah tahun ini.

Read more

Komentar :

ada 0 comments ke “Royalti 10juta emas di Kelantan..harap dapat bayar balik duit tabung Balu Memali yang di songlap !!kah..kah..kahhhkahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.